در صحن علنی مجلس:

هاشم زائی: هیچگاه در دعوای جناح‌ها وارد نشده‌ام

رئیس سنی مجلس دهم گفت: سعی کرده‌ام هیچگاه در دعوا و درگیری‌های جناح‌ها وارد نشوم.

هاشم زائی: هیچگاه در دعوای جناح‌ها وارد نشده‌ام

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا هاشم زایی، رئیس سنی مجلس دهم  در دومین جلسه علنی مجلس جدید به بیان خاطره‌ای برای نمایندگان پرداخت و گفت: بنده سال 62 معاون سیاسی استانداری خراسان بودم.

رئیس سنی مجلس دهم با بیان اینکه در آن زمان جناب آقای ناطق وزیر کشور بودند اظهار داشت: وی از من درخواست کرد تا استاندار ایلام در دوران جنگ باشم.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) به استان‌هایی که با جنگ درگیر و محروم بودند عنایت خاصی داشتند تصریح کرد: قبل از اینکه به محل مأموریت اعزام شوم به خدمت ایشان در جماران رسیدم و رهنمودهایی را ایشان به بنده گوشزد کردند.

هاشم زایی افزود: امام فرمودند، استاندار بعنوان عالی‌ترین مقام دولت در جمهوری اسلامی و استان نباید در اختلاف جناح‌های سیاسی منطقه وارد شود زیرا این اختلافات بخاطر خدا نیست.

رئیس سنی مجلس دهم ادامه داد: امام سپس فرمودند اگر 124 هزار پیغمبر همزمان روی کره زمین می‌بودند، باهم درگیری نداشتند چون از جانب خدا و بخاطر او کار می‌کردند.

هاشم‌زایی خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی که بعد از 30 سال مردم تهران مجددا به بنده اعتماد کردند به نظرم این بوده که بنده سعی کردم هیچگاه در دعوای جناح‌ها وارد نشوم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار