یاسوج؛

توسعه کهگیلویه مستلزم همکاری مسؤولان با اصحاب رسانه

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه گفت: همکاری با اصحاب رسانه در انعکاس مشکلات شهرستان یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سیاوش زمان صبح امروز در جمع خبرنگاران پیشرفت شهرستان را مستلزم شناخت و ریشه‌یابی مشکلات دانست و اظهار داشت: خبرنگاران با بررسی نارسایی‌های جامعه زمینه احقاق حقوق قشرهای مختلف را فراهم می‌کنند.
 
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه تصریح کرد: خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فکری هر جامعه مرهون تلاش‌های آنهاست.
 
وی با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه در شهرستان بیان کرد: زمانی می‌توانیم انتظار انجام رسالت و تعهدات از خبرنگاران داشته باشیم که در انعکاس خدمات و عملکرد ادارات و نهادها با آنها همکاری داشته باشیم.
 
زمان از خبرنگاران به صدای ملت و دولت و ابزاری برای تنویر افکار عمومی نام برد و گفت: نقش رسانه در توسعه فرهنگ بی‌بدیل است.
 
وی با بیان اینکه شرکت در نشست‌ها برای کشف حقایق و انعکاس اخبار دقیق و صحیح به مردم از وظایف یک خبرنگار است منع خبرنگاران از حضور در برخی نشست‌ها را قابل تأمل خواند و گفت: از مقام شهرستان انتظار می‌رود جلوی چنین برخوردهای ناشایست با اصحاب رسانه را بگیرد.
 
این مسؤول افزود: گسترش عرصه رسانه و مطبوعات از مؤلفه‌های اساسی در توسعه فرهنگ است که با انعکاس اخبار افکار عمومی را روشن می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان باید به مردم معرفی شود، گفت: خبرنگاران در این راستا با ارائه گزارش‌های گردشگری مهمانان و مسافران بسیاری را به شهرستان فرا خواندند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: کهگیلوی ، توسعه ، همکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.