شیراز؛

دستگیری سارق منزل و كشف اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان استان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار منزل در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، سرهنگ داود امجدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام مركز فوریت های 110 مبنی بر یك فقره سرقت از منزل در روستای ماهفرخان شهرستان استهبان، بلافاصله ماموران به آن محل عزیمت كردند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل شخصی به ماموران مراجعه و اظهار كرد؛ شب گذشته به اتفاق خانواده ام از منزل خارج شدیم و منزلمان خالی از سكنه بود صبح هنگام پس از مراجعت متوجه شدیم كه منزلمان بهم ریخته و از داخل كمد یك دستگاه لپ تاب با مارك del همچنین یك میلیون تومان وجه نقد و دو عدد سنگ فرز بهمراه یك دستگاه آیفون تصویری به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: باتوجه به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات واقدامات اطلاعاتی وبررسی از محل های وقوع جرم، باكمك وراهنمای شاكی سارق شناسایی وباهماهنگی مقام قضایی دستگیرشد.

سرهنگ امجدی بیان كرد: در بازجویی بعمل آمده متهم كه فردی سابقه دار می باشد ابتدا منكر هر گونه سرقت بود، اما پس از مواجهه با ادله و مستندات به بزه انتسابی اقرار و به سرقت منزل اعتراف كرد.

وی با بیان اینكه اموال مكشوفه به مالباخته تحول داده شد، افزود: سارق دستگیر شده با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.