اصفهان؛

تشكيل كميته پيگيری استرداد اموال مسروقه در پليس اصفهان

فرمانده انتظامی استان از تشكيل كميته پيگيری استرداد اموال مسروقه به مالباختگان و طرح تشديد مبارزه با مالخران در قرار گاه مبارزه با سرقت اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردارعبدالرضا آقاخاني گفت: از آنجا كه موضوع استرداد اموال مسروقه به مالباختگان يكي از تاكيدات رهبرمعظم انقلاب و جزو تدابير اصلي سلسله مراتب ناجا است به همين جهت كميته اي براي پيگيري آن در دستور كار قرارگاه مبارزه با سرقت فرماندهي انتظامي استان اصفهان قرار گرفت.

وي با بيان اينكه هدف اصلي پليس در پيگيري جرم سرقت فقط دستگيري سارقان و تحويل آنان به مراجع قضايي نيست افزود: در اين خصوص كارآگاهان زبده و خبره پليس اگاهي استان تمام تلاش خود را بكار مي بندند تا با تحقيقيات علمي و تخصصي و دريافت اعتراقات متهمان بتوانند اموالي كه از مالباختگان به سرقت رفته را نيز كشف و به آنان بازگردانند.

فرمانده انتظامي استان گفت :در شش ماهه امسال 60 تا 70 درصد اموال مسروقه در سرقت هاي منزل، خودرو ، مغازه كه به پليس استان گزارش شده بودند كشف و به مالباختگان تحويل شده است .

سردارعبدالرضا آقاخاني افزود : مالباختگان مي توانند با مراجعه به پليس اگاهي استان و يا تماس با شماره تلفن 197 دفتر نظارت همگاني اين فرماندهي پرونده خود را پيگيري کنند .

وی به شهروندان توصیه کرد : به منظور تسهيل و سرعت بخشيدن به روند دسترسي به اموال مسروقه شماره سريال اموال و لوازم خود را در هنگام بروز سرقت به ماموران پليس ارائه دهند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.