رشت؛

جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گيلان

جشنواره مالک اشتر با حضور پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پایگاه مقاومت بسيج كارمندان شهيد كلانتري راه و شهرسازي گيلان به عنوان موفق ترين رده بسيج  در این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این مراسم به مناسبت سوم خردادسالروز بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر در اداره کل راه وشهرسازی استان برگزار شد،دکتر حبیبی رئیس بسيج كارمندان سپاه قدس گيلان با اشاره رشادت های سربازان اسلام وگرامیداشت یادوخاطره شهداي دفاع مقدس گفت:فتح خرمشهر مظهر ايستادگي و مقاومت و سوم خرداد يادآور جانفشاني‌ها و ايثار شهيدان، صلابت و پايداري واوج خداباوري ملت ايران است كه با اقتدا به مولايشان  با تمام توان خود درمقابل دشمن بعثي ايستادگي كردند.

در این مراسم از احمد پورمقدم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه وشهرسازی گیلان بخاطر فعالیتهای گسترده اش در ابعاد مختلف  فرهنگی ،اجتماعی ودارا بودن شاخصه مدیریتی بالادر برپایی نمایشگاه‌ها، اردوهای زیارتی تفریحی و فعالیت‌های گوناگون، با اهدای لوح تقدیر،تجلیل بعمل آمد .

رئیس بسيج كارمندان سپاه قدس گيلان کسب این افتخار را برگرفته از لطف خدا و ایثار و تلاش همه کارکنان سخت کوش و متعهد و بسیجی راه و شهرسازی استان دانست که با ایمان و اراده خود و با الگوبرداری از شهدا و ایثارگران خدمت رسانی به مردم شریف را سرلوحه کار خود قرار داده و امروز در سنگر سازندگی و عمرانی کشور ایفای نقش می کنند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: سپاه ، پایگاه ، فرماندهی ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.