رشت؛

برگزاری دوره آموزش رانندگان دستگاه های اجرایی در گیلان

نخستین دوره آموزش رانندگان خودروهای دستگاه های اجرایی گیلان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ،سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: این آموزش بر اساس مصوبه کمیته ترویج فرهنگ ترافیک استان گیلان در راستای بازآموزی و فرهنگسازی و آموزش رانندگان با قوانین راهنمایی و رانندگی در سالن اجتماعات شرکت پخش فرآورده های نفتی استان برگزار شده است.

یونس رنجکش یادآور شد: در مرحله نخست این دوره از کلاس های آموزشی بر اساس فراخوانی که از سوی اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری از دستگاههای اجرایی استان انجام شد حدود ۳۰ راننده از ۴ دستگاه اجرایی شرکت داشتند.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با همکاری پلیس راهور استان گیلان و آموزش کارشناسان این پلیس انجام شده است که در آن آخرین دستورالعمل ها در خصوص اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی برای شرکت کنندگان تشریح شده است.

رنجکش اظهار داشت: فرهنگ سازی یکی از اولویت ها در رعایت مقررات و حفظ حقوق شهروندی است که تلاش بر این است تا با اجرای برنامه های آموزشی و فراگیر شدن این برنامه ها در بسترسازی فرهنگی اقدامات موثری انجام شود.

به گفته دبیر کمیته ترویج فرهنگ ترافیک استان گیلان، هر میزان بتوانیم در فرهنگ سازی بهتر عمل کنیم به همان میزان قادر خواهیم بود تا در پیشگیری از حوادث و مشکلات اجتماعی موفق تر بشیم.

رنجکش ضمن تشکر از پلیس راهور استان و همه دستگاههای اجرایی خواستار تداوم این آموزش ها و پوشش کامل جامعه هدف تا پایان سال جاری شد که از اولویت های برنامه ای این اداره کل در این زمینه است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.