تبریز؛

بهره مندی دو هزار و 500 روستای آذربایجان‌شرقی از خدمات تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی فرقانی با اشاره به این که دو هزار و 500 روستای آذربایجان‌شرقی از خدمات تلفن ثابت بهره‌مند هستند، افزود: همه خدمات شرکت مخابرات با 10 هزار کیلومتر فیبرنوری حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرقانی در دومین جشنواره برترین‌های کشور مخابرات آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تعیین شعار روز جهانی ارتباطات توسط اتحادیه جهانی مخابرات گفت: بررسی شعارهای سال‌های قبل نشان می‌دهد اتحادیه جهانی مخابرات درصدد افزایش ارتباطات در سراسر جهان است و شعار امسال این اتحادیه با عنوان کارآفرینی ICT به منظور تاثیر اجتماعی نشانگر این موضوع است که از ظرفیت‌های ارتباطات باید برای افزایش کار آفرینی واشتغال استفاده کرد.

فرقانی تصریح کرد: 80 درصد خدمات ارتباطات پایه‌ای مورد نیاز مردم توسط شرکت مخابرات ارائه می‌شود و اگر برای کشور توسعه‌ای متصور است بسترهای توسعه و پیشرفت حول محور ICT در جریان است و مطمئنا نقطه ثقل خدمات دولت الکترونیک، بانکداری اینترنتی، خدمات فضای مجازی و .. توسط شرکت مخابرات ایران فراهم می‌شود.

مدیرعامل مخابرات آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: شعار امسال اتحادیه جهانی مخابرات از دو جهت حائز اهمیت است، اول اینکه باید به مسئولیت خودمان توجه کنیم و دوم این که فعالان حوزه ارتباطات، فعالان ارزشمند و تاثیرگذاری هستند که باید قدردان زحمات همکاران خود باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌شرقی به عنوان استان پایلوت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: در همین زمینه شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی  به هر سرمایه‌گذار و کار آفرینی که در این استان سرمایه‌گذاری کند، در کوتاه‌ترین زمان با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه زیرساخت‌های ارتباطی این سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند.

فرقانی با اشاره به افزایش پهنای باند اینترنت در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با وجودی که در سال گذشته تنها 19 درصد مشترکان ADSL افزایش پیدا کرده بود اما شرکت مخابرات پهنای باند اینترنت آذربایجان‌شرقی را 90 درصد افزایش داده بود و برای سال‌جاری نیز افزایش 35 پهنای باند اینترنت در دستور کار قرار دارد.

سیامک لواسانی، مدیرکل امور تجاری شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم با اشاره به اجرای طرح مشتریان وفادار ADSL ایران گفت: این طرح که بهار تار بهاران نام گرفته است در کمیته راهبردی و بازاریابی شرکت مخابرات ایران طراحی و تدوین شد.

وی افزود: طرح مشتریان وفادار ADSL همزمان با بهار انقلاب و دهه‌فجر آغاز شده و تا بهار طبیعت و نوروز ادامه داشت که دامنه اجرای این طرح تا بهار قران و ماه مبارک رمضان تداوم یافته است.

لواسانی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح هر هفته برندگان 25 میلیون تومانی به قید قرعه کشی مشخص می‌شوند و 50 برنده 500 هزار تومانی نیز در این طرح وجود دارند و در طول دوره سه جایزه 100 میلیون تومانی نیز تقدیم مشتریان می‌شود.

وی، هدف از اجرای این جشنواره را ارتباط بیشتر و بهتر با مشترکان اعلام و تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا در سال 95 انتخاب اول مشتریان خود باشیم.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.