شیراز؛

فتح خرمشهر فتح خاك نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: فتح خرمشهر فتح خاك نیست، فتح ارزش های اسلامی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی در سالروز گرامیداشت آزادسازی فتح خرمشهر در مراسم صبحگاه عمومی، بیان كرد: آزادسازی خرمشهر از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق شناخته می‌شود كه در ایران این روز به عنوان روز مقاومت، ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن نام‌گذاری شده است .  
وی افزود: آزاد سازی خرمشهر در روز سوم خرداد پس از 578 روز اشغال به عنوان مهم‌ترین هدف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق انجام گرفت و در جریان آزاد سازی خرمشهر حدود 16 هزار نیروی عراقی كشته و زخمی و همچنین 19 هزار نفر نیروی عراقی به اسارت نیروهای ایرانی درآمدند .  
سردار احمدعلی گودرزی گفت: اهمیت عملیات بیت‌المقدس و آزاد سازی خرمشهر آنچنان مهم بود كه صدام برای حفظ آن بسیاری از نیروهایش را از محورهای دیگر عقب می‌کشید تا خرمشهر را با چنگ و دندان حفظ كند .  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: تعداد 8 نفر از كاركنان فرماندهی انتظامی استان فارس در سال 1394 از سوی بازرسی كل ناجا در زمینه عملكرد و كارایی به عنوان مدیر برتر انتخاب كه حسب اوامر سردار فرمانده ناجا هر كدام به یك سال ارشدیت، یک ماه حقوق و اعطاء لوح مورد تقدیر قرار گرفتند .  
وی خاطرنشان كرد: نظر به نتایج بازرسی و ارزیابی از رشد و تعالی فردی و سازمانی در سال 94-93 ، فرماندهی انتظامی استان فارس حائز رتبه دوم شده است .  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با تاکید بر امر آموزش با بیان این‌ که مأموریت موفق در گرو توجه به آموزش و ارتقاء مهارت کارکنان در تیراندازی است عنوان کرد: باید توجه به آموزش را همواره مد نظر قرار دهیم و از تمام ظرفیت ها استفاده كنیم .  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: فتح ، خرمشهر ، خاک ، اسلامی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.