اراک ؛

اجرای 200 برنامه به مناسبت سوم خرداد در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مناسب سوم خرداد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رضایی افزود: صبحگاه مشترک نیروی های مسلح شهرستان اراک در محل تیپ 71 روح الله، بهره برداری از پایگاه بسیج نهاد کتابخانه های استان مرکزی و بانک رسالت در اراک و آغاز عملیات اجرائی پایگاه بسیج شهید بابائی از مهمترین برنامه های سپاه ناحیه اراک به مناسبت سوم خرداد است.
 
وی ادامه داد: گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت المقدس، برگزاری مسابقه های ورزشی در رشته های فوتسال، تکواندو و کاراته، کوهپیمایی خانوادگی، خاطره گویی فرماندهان عملیات بیت المقدس در پایگاه های بسیج محلات و نشست های روشنگری از دیگر برنامه های سپاه ناحیه اراک در سوم خرداد است. 

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس به شمار می رود چرا که دشمنان ما فکرش را هم نمی کردند که ما بتوانیم خرمشهر را آزاد کنیم و می پنداشتند که این شهر را برای همیشه در اختیار خواهند داشت.

وی، تمام داشته های کشور را مرهون از خودگذشتگی و پایداری رزمندگان و ایثارگری شهدا دانست و افزود: همگان شاهد بودیم که رزمندگان ما با رشادت و نثار خون خود، خرمشهر را از چنگال متجاوزان رها کردند و این موجب شادی و خرسندی وصف ناپذیر مردم و امام راحل شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.