شیراز؛

ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان درسومین حرم اهل بیت (ع)

به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛مدیر روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی گفت : مراسم جشن نیمه شعبان از ساعت 16:30دقیقه امروز با گلابشویی حرم مطهربا حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب برگزار و در ساعت 17 تا 19جشن ویژه کودکان و پس از آن برنامه عصر شعر مهدوی با حضور شاعران برجسته استان فارس در ساعت 18 تا 19:30 ادامه دارد.
شاهسون افزود: قبل از اذان مغرب مراسم نقاره‌زنی دراین حرم مطهر آغاز و پس از آن محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی حاج امین پویا و تواشیح گروه مصباح همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
و ی با بیان اینکه مراسم احیا شب نیمه شعبان از ساعت 12 بامداد در حرم مطهر همراه با قرائت دعا و قرآن برگزار می‌شو،ادامه داد : مراسم عقد ازدواج جوانان درحرم مطهراحمد بن موسی(ع)  ونشست تخصصی مهدویت با عنوان بشارت و مراسم ظهر ولادت با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی با مداحی حاج مجید بادکویه تا ساعت 18 و پس از نماز مغرب و عشا نیز با مدیحه‌سرایی در فضائل و مناقب حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.
وی تصریح کرد :برگزاری نمایشگاه گل نرگس در سالن قرآن و عترت و اجرای برنامه رادیویی ندای محبت در دو نوبت صبح و عصر از دیگر برنامه های حرم مطهر به مناسبت این روز خجسته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.