شیراز؛

برپایی جشن گل های باغ نبوت در سومین حرم اهل بیت (ع)

ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) اعلام شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی گفت: از ویژه برنامه های شعبانیه سخنرانی و مدیحه سرایی است که از امشب پس از نماز مغرب و عشا به مناسبت میلاد امام حسین (ع) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز می شود .
حجت الاسلام سلامی ادامه داد:جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) سه شنبه و چهارشنبه شب، همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی در حرم مطهر برگزار می شود .
وی بیان کرد: سخنرانی مذهبی، مداحی، گل آرایی حرم، پخش نقل و شیرینی و مولود خوانی از جمله ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) است .
حجت الاسلام سلامی ادامه داد :کارشناسان مذهبی نیز در ایام شعبانیه درباره فضایل و اعمال این ماه عظیم و نقش و جایگاه ائمه اطهار و فضائل و مناقب آنان سخنرانی می کنند.
حجت الاسلام سلامی تصریح کرد: پنجشنبه احیای شبانه، برپایی محفل انس با قرآن کریم، سفره صلوات، اجرای گروه تواشیح، قرائت دعای کمیل، اجرای برنامه سلام خادم و جشن میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) از دیگر برنامه های اعیاد شعبانیه در حرم نورانی حضرت شاهچراغ (ع) است .
انتهای پیام/ن
برچسب ها: برپایی ، جشن ، گل های ، نبوت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار