«گمیچی» با حضور هنرمندان رونمایی شد

مراسم رونمایی از فیلم «گمیچی» به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا، با حضور فرهاد توحیدی، فخرالدین صدیق شریف، مصطفی زمانی، بهنام تشکر، عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان در سینما فلسطین برگزار شد.

«گمیچی» با حضور هنرمندان رونمایی شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم سبز؛ در این مراسم فرهاد توحیدی دبیر جشنواره ضمن خوشامدگویی گفت: این اولین نمایش فیلم «گمیچی» است که به نظرم یکی از آثار تاثیرگذار و خوب جشنواره است.

توحیدی در ادامه به توانایی‌های کارگردان این اثر اشاره کرد و افزود: مجید اسماعیلی از کارگردان‌های جوان سینمای ایران است که ذوق و توان خوبی در فیلمسازی دارد.

اسماعیلی کارگردان «گمیچی» نیز در این مراسم با اشاره به مراحل ساخت فیلم، گفت: وقتی پیشنهاد ساخت «گمیچی» به من داده شد، اطلاعاتی هم درباره دریاچه ارومیه به من دادند. البته خودم هم کمی درباره این دریاچه می‌دانستم اما این اطلاعات کافی نبود.
 
وی افزود: به تدریج و در مراحل مختلف تولید فیلم اطلاعاتی کسب کردم که به عنوان یک ایرانی احساس کردم، باید تمام این اطلاعات را در فیلم به مخاطبان انتقال دهم.

این کارگردان سینما ادامه داد: امیدوارم مخاطبان «گمیچی» بعد از دیدن آن را تبلیغ کنند؛ زیرا این فیلم به نوعی تبلیغ برای توجه بیشتر به دریاچه ارومیه است.
   
پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در تهران (سینما فلسطین و مرکز فرهنگی هنری صبا) و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار