اردبیل؛

راهیابی آثار هنرمندان اردبیلی به جشنواره سنگر

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از راهیابی و حضور ۷ اثر از هنرمندان استان اردبیل در جشنواره سنگر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میردولت موسوی در جلسه بررسی توسعه فعالیت‌های سینمای جوانان استان اردبیل اظهار داشت: حضور هنرمندان فیلم ساز استان اردبیل درجشنواره های داخلی و خارجی چشمگیر و قابل تحسین است.

وی از حضور 7 اثر در بخش‌های مختلف جشنواره سنگر خبر داد و گفت: در عرصه رقابت‌های فیلم در مجامع سراسری، سهم استان اردبیل نسبت به سایر استان‌ها 30 درصد بیشتر است و این نشان از توانمندی جوانان مستعد و فهیم اردبیلی است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با بیان اینکه تاثیر هنرمندان با ارائه اثر هنری می‌تواند راهگشای جامعه باشد، تصریح کرد: امروزه هنرمندان خلاق هر کشوری بیشتر باشد می‌تواند افکار و ذهن ملل مختلف را با تاثیرگذاری سمت و سو بخشد و عرصه فیلم و عکس می‌تواند پیام انقلاب اسلامی و رافت دین مبین اسلام را در بین جهانیان گسترش دهد.

موسوی بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل وظیفه هنرمندان بسیار خطیر و کارساز است چرا که دشمنان ما هیچ موقع بیکار ننشسته‌اند و با تهیه فیلم‌های کوتاه اهداف متعالی ایران اسلامی را هدف قرار داده و سخت در شبکه‌های اجتماعی بر علیه دولت و ملت تلاش مضاعف دارند.

وی در ادامه با اشاره به آثار راه یافته به جشنواره گفت:‌ از استان اردبیل پل به کارگردانی رضا جمالی، پیرمرد و دوچرخه به کارگردانی سلیم معزی، عروسی مسلم به کارگردانی رضا جمالی، نوسان به کارگردانی محسن جعفری، فیلمنامه دریا از زهرا پسندی، فیلمنامه به همین سادگی از مریم صبوری و فیلمنامه نامه از رضا جمالی به این جشنواره راه یافته‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.