اردبیل؛

برگزاری بیش از 100 برنامه به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی واحد افزود: برگزاری بیش از 100 برنامه در سطح استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد پیش‌بینی شده است که دبیرخانه ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بر عهده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل است و در شهرستان‌ها نیز این ستاد به ریاست فرمانداران برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی گفت: از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای سالروز آزادسازی خرمشهر می‌توان به حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، فضاسازی و تبلیغات شهری، بازخوانی عملیات بیت‌المقدس و رونمایی از کتاب" من و ارشد آموزشگاه" که خاطرات سرهنگ کاظم زارع محمدی است، اشاره کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در بخش های مختلف از ابتدای سال 95 در حال احداث می باشد و زمینی به مساحت 3 هکتار به این مرکز اختصاص یافته است.

واحد افزود: برگزاری شب تئاتر، تجلیل از سربازان گمنام امام زمان(عج) و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل به میزبانی تیپ 40 ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان شهید چمران و نیز برگزاری رژه موتوری توسط نیروهای انتظامی و نظامی از جمله سایر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان اردبیل است.

وی گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده به مناسبت فرارسیدن سوم خردادماه، روز هفتم خرداد در مجتمع شورابیل اردبیل برگزار می‌شود که ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و نیز اعزام اکیپ‌های پزشکی برای ویزیت رایگان به مناطق محروم جزء برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل است.

وی بیان کرد: همایش 2 هزار نفری پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.