دلیل غیبت نایب رئیس بانوان در فدراسیون اسکواش مشخص شد

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش گفت: بر اساس مدیریت نوین حضور فیزیکی افراد در همه ساعات در سازمان لازم نیست.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: بر اساس مدیریت نوین که می گوید چرخ های حرکت سازمان را نباید سنگین کرد، به حضور فیزیکی همه افراد در سازمان نیازی نیست. تنها به حضور فیزیکی افرادی نیاز داریم که کارهای پشتیبانی را انجام می دهند، تمام کارها در فدراسیون، برون سپاری شده است. نایب رئیس در دانشگاه تهران مستقر است و در همه جلسات حضور دارند و نفراتی که در حوزه های مختلف تعریف کرده اند، دستورات او را انجام می دهند؛ بنابراین نیازی نیست که وی تمام روز در فدراسیون حضور داشته باشد؛ ما تا کنون با این تفکر جواب گرفته ایم.   

وی اضافه کرد: در رایزنی هایی که  با آسیا انجام شدلد، الهام رمضانی، سر داور و دبیر سازمان لیگ کشور، از 4 روز گذشته، مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا را در چین تایپه قضاوت می کند. 20 مرداد نیز مسابقات قهرمانی جوانان جهان را در لهستان برگزار می شود که فرشته اقتداری و آیلین نیری، به همراه 2 قهرمان دارای رنکینگ یک آسیا به این کشور اعزام خواهند شد که مرحله ثبت نام انجام شده است.

سلیمانی افزود: 12 خرداد ماه، مجمع سازمان لیگ را در فدراسیون اسکواش خواهیم داشت که علاوه بر لیگ برتر و دسته یک، برندها، بخش خصوصی، حامیان مالی و اسپانسرها آمادگی خود را برای پوشش لیگ 95-96 را اعلام می کنند.  

وی، در پاسخ به این سئوال که هدف از اعزام بانوان به مسابقات قهرمانی جوانان جهان چیست؟ اظهار داشت : قطعاً خودباوری و مسائل فرهنگی که فدراسیون طبق استراتژی ها و برنامه های راهبردی ترسیم کرده، علت اصلی این اعزام خواهد بود. این بازیکنان دارای سنین زیر 17 سال هستند و می توانند در آینده ای نزدیک به عضویت تیم های ملی بزرگسالان درآیند و در آسیا افتخار آفرینی کنند. در فدراسیون اسکوش، طی 22 سال گذشته هیچ ورزشکاری چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار