هیأت امنایی شدن بهترین فرصت برای وزارت بهداشت

معاون بهداشت وزارت بهداشت درخصوص جریان هیأت امنایی شدن وزارت بهداشت گفت: این وضعیت هم اکنون به تصویب رسیده و در حال طی مراحل اداری به منظور اجرایی شدن است.

علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص جریان هیأت امنایی شدن وزارت بهداشت اظهار کرد: این وضعیت هم اکنون به تصویب رسیده و در حال طی مراحل اداری به منظور اجرایی شدن است. از سوی دیگر با توجه به دست و پاگیر بودن مقررات مربوط به واحد اداری- مالی این مهم می‌تواند بهترین فرصت برای تسهیل اقدامات آینده وزارت بهداشت تلقی شود.

وی تأکید کرد: هیأت امنایی شدن وزارت بهداشت هیچ ارتباطی با قطع بودجه دولتی آن ندارد بلکه این وضعیت تنها تغییراتی را در اجرای ضوابط و مقررات حوزه اداری و مالی این وزارتخانه ایجاد می‌کند. از سوی دیگر نیز می‌تواند به عنوان بازویی موثر و کمک‌کننده به وزارت بهداشت شود.

طبق صحبت‌های قائم مقام وزارت بهداشت مبنی بر جریان هیأت امنایی شدن این وزارتخانه علت اصلی این موضوع اشتغال 420 هزار نفر در آن است که از این تعداد فقط 2 هزار نفر در ستاد اصلی مشغول به کار هستند موضوعی که روند اجرای برخی اقدامات مرتبط با حوزه‌های اداری و مالی را با صرف وقت زیادی مواجه کرده و بنابراین هیچ‌گونه ارتباطی به رسالت اصلی وزارت بهداشت در مورد نظارت بر سلامت و یا برنامه‌‌های اجرایی پیش روی آن ندارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار