تبریز؛

کسب مقام نخست آموزش و پرورش منطقه بستان آباد درزمینه اوقات فراغت

مدیر آموزش و پرورش منطقه بستان آباد از کسب مقام نخست استانی آموزش و پرورش منطقه بستان آباد دراوقات فراغت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اصغر فتحی از کسب رتبه برتر استانی در جشنواره های خیران مدرسه سازی خبر داد و افزود:در حال حاضر عملیات ساخت چهار مدرسه در این منطقه شروع شده است.

وی همچنین از کسب مقام اول استانی آموزش و پرورش منطقه بستان آباد دراوقات فراغت خبر داد و افزود:طرح مزرعه تابستانی برای اولین بارامسال اجراخواهد شد تادانش آموزانی که اوقات فراغت تابستانی خودرا درمزارع وکشاورزی سپری میکنند  نتایج و ثمره  اندوخته های خود را به دانش آموزان انتقال دهند.

فتحی با بیان اینکه دربحث برنامه ریزی برای اوقات فراغت شهرستان بستان آباد سال گذشته مقام اول راکسب کرده است افزود:در سال گذشته چهار هزار دانش آموز در 30 پایگاه تابستانی اوقات فراغت خود را پر کردند.

وی گفت:برنامه های امسال نیزبامحوریت مهارت آموزی درعرصه های فرهنگی وهنری وعلمی اجراخواهدشد

وی با بیان اینکه در بخش مهارت آموزی و ایجاد اشتغال آموزش و پرورش منطقه بستان آباد دارای ایده های مناسبی است افزود:در صورت تامین اعتبار طرح هایی در این اداره در صف عملی شدن می باشد که توسط اساتید و خود دانش آموزان طراحی شده است.

فتحی در بخش دیگر سخنان خود خواستار همکاری شهرداری بستان آباد دررابطه با ساماندهی وتعریض و اسفالت ریزی محوطه مدارس شد و افزود:متاسفانه محوطه برخی از مدارس بر اثر ساخت و سازها تنگ شده و خدمات رسانی اورژانس در مواقع مورد نیاز با مشکل مواجه می شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.