کرمانشاه ؛

حمایت از صنایع کوچک و تکریم سرمایه گذاران موجب توسعه شهرک های صنعتی می شود

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نیز حمایت از صنایع کوچک را دو ماموریت اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی یزدانی با اشاره به  ایجاد مشوق‌هایی برای حضور واحدهای صنعتی در شهرک‌ها افزود:در برخی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا 50 درصد تخفیف در هزینه واگذاری زمین داده‌ایم و 10 درصد تخفیف برای نخبگان، ایثارگران و شرکت‌های دانش بنیان و 10 درصد تخفیف بیشتر هم برای سرمایه گذارانی که زودتر واحدشان به بهره برداری برسد، لحاظ می‌شود.

وی افزود: همچنین در برخی نواحی و شهرک‌ها میزان پیش پرداخت را کاهش داده و در برخی دیگر مدت زمان پرداخت اقساط را تا  48 ماه افزایش داده‌ایم.

یزدانی رسالت اصلی همه شرکت‌های‌ شهرک‌های صنعتی کشور را در مرحله اول تکریم سرمایه گذاران و در گام بعدی کاهش هزینه تمام شده و سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت ارتقاء بهره‌وری و سلامت اداری و ارتقاء رضایتمندی سرمایه‌گذاران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا به تمامی شرکت‌های شهرک‌های صنعتی کشور ابلاغ کرده‌ایم که هیچ سرمایه گذاری را به محاکم قضایی نفرستند، زیرا هدف ما حمایت از تولید و سرمایه گذاری است، نه ارجاع سرمایه گذار به مراجع قضایی.

وی از تدوین برنامه جامع و مدونی در وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با همکاری هر سه قوه و مردم و رسانه‌ها بتوانیم این برنامه را تا پایان سال به نتایج مطلوب و دلخواه آن برسانیم.


انتهای پیام/ح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار