تبریز؛

احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر مورد حمایت دستگاه قضایی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد گفت:احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکرهمواره مورد حمایت دستگاه قضایی شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیپور آلانقی در جمع مسوولان شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه بی تفاوتی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی مردم و مسوولان باعث رشد برخی از ناهنجاری ها در جامعه می شود افزود:خوشبختانه در شهرستان بستان آباد جرایم خشن مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد کم رنگ شدن فریضه امر به معروف در جامعه هستیم ،افزود:ازآمران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان حمایت جدی خواهد شد.

وی وجهه مردمی گرفتن فریضه امربه معروف و نهی از منکر را خواستار شد و افزود:تا زمانیکه مردم نسبت به این فریضه احساس مسوولیت نکنند در ترویج آن دچار کاستی خواهیم شد.

علیپور آلانقی نقطه شروع برخی از ناهنجاریها و بدعت های اجتماعی را از مراسم های عروسی عنوان کرد و افزود:متاسفانه در برخی ازمراسم های عروسی ارزش های اسلامی کنار گذاشته می شود و مردم نسبت به چگونگی برگزاری آن بی تفاوت هستند.

وی فعال شدن شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات را خواستار شد و افزود:فعال بودن امر به معروف در ادارات می تواند در کیفی نمودن خدمات به مردم موثر باشد.
 
انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.