اهواز؛

اعلام برنامه های هفته جوان در استان خوزستان

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برنامه های هفته جوان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف دانه کار اظهار کرد:پس از تشکیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور استاندار محترم خوزستان و اعلام عناوین برنامه های گرامیداشت هفته جوان به اعضای عضو ستاد و هماهنگی های انجام شده با دستگاههای اجرائی استان و همچنین ابلاغ و اعلام برنامه های فوق از طریق امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به فرمانداری های استان ، شاهد اجرای برنامه های متنوع در سراسر استان خواهیم بود.

وی افزود: برگزاری جشن جوان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) در سراسر استان ،جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و تجلیل از جوان موفق،اجرای طرح جوان کارت خوزستان شامل تخفیف 20 تا 50درصدی مراکز فرهنگی و خدماتی شامل : سینما ، استخر، رستوران، فست فود، مراکز مشاوره، محصولات فرهنگی و تئاتر،برگزاری کارگاههای آموزشی کارآفرینی،نشست هم اندیشی جوانان با مسئولین و همایش خودشناسی از جمله برنامه های مهم در این هفته می باشند.

دانه کار ادامه داد:همچنین کارگاههای آموزشی ازدواج و خانواده ،نشست های گفتگوی جوانان ،پاتوق های فرهنگی،نمایشگاههای کتاب،نشست های تخصصی با موضوعات مختلف جوانان،دیدار با مراجع عظمی،اردوهای جهادی و هویتی،مراسم شبی با قرآن،دیدار با خانواده های شهدای جوان و بازدید از کمپ های بهبودی به مناسبت هفته جوان در سطح استان برگزار خواهند شد.

وی بیان کرد:غبارروبی وگلباران قبور پاک و مطهر شهداء،برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی ،مراسم تجلیل از ورزشکاران،همایش پیاده روی حرم تا حرم ( اهواز به شوشتر ) از دیگر برنامه هایی است که در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: با مکاتبات صورت گرفته با مراکز نظامی و انتظامی به مناسبت هفته جوان نیز به سربازان متاهل مرخصی تشویقی داده خواهد شد .

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار