اصفهان؛

سنگال بدنبال تبادل گردشگر با ایران است

سفیر سنگال در جمهوری اسلامی ایران گفت:پتاسیل گردشگری مذهبی، تاریخی، تفریحی و طبیعت گردی ، ایران را به قطب هدف گردشگری در جهان تبدیل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، 'باباکار با' در دیدار با جوانان عضو اتاق بازرگانی اصفهان هدف از برپایی این نشست را ارتقاء سطح روابط اقتصادی کشورش با ایران و اصفهان عنوان کرد و افزود: پیش از هرگونه روابط تجاری، ما باید از پتانسیل های دو کشور آگاه شویم.
وی با تاکید براینکه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور باید دوسویه و به صورت واردات و صادرات باشد، تصریح کرد: ایران در زمینه فرش ماشینی و دستی، مبلمان و تولیدات خودرو پتانسیل مناسبی دارد که مورد علاقه ماست.                                                                           
 وی اظهار داشت :حدود 60 درصد از مردم سنگال جوان هستند و اتاق بازرگانی مخصوص جوانان در این کشور فعال است.
'باباکار با' با بیان اینکه در نخستین گام ما مایل به سرمایه گذاری روی محصولات کشاورزی هستیم، گفت: سنگال مانند ایران واردکننده برنج است و آب زیاد و زمین مناسب برای کشت، زمینه مناسب برای همکاری دو کشور است.
مسئول معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست با اشاره به اینکه اصفهان یکی از شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود، گفت: این شهر بعنوان یکی از پایگاه های گردشگری کشور، جوانان فعالی در عرصه کارآفرینی دارد و درصدد توسعه روابط خود با کشورهای دارای مزیت است.
امیر کشانی افزود: کشورهایی که از حیث منابع و مصارف دست نخورده اند شرایط مساعدتری برای برقراری روابط تجاری دوطرفه و ارتباط برد- برد دارند و امیدواریم با حضور سفیر سنگال، روابط دو کشور بخصوص مناسبات اصفهان و سنگال گسترده تر شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.