بازیکنان فوتبال پنج نفره به خط شدند

ترکیب تیم ملی فوتبال پنج نفره برای حضور در تورنمنت برزیل مشخص شد.

بازیکنان فوتبال پنج نفره به خط شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال پنج نفره برای ارزیابی و کسب آمادگی برای ریو در تورنمنت پیش پارالمپیکی برزیل شرکت می کند. با پایان ششمین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی ، ترکیب اعزامی به این تورنمنت مشخص شد.

کادر فنی تیم ملی حسین رجب پور، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نسب، کامبیز محکم، بهزاد زادعلی اصغر، امیر پور رضوی، احمدرضا شاه حسینی و رسول باصری (بازیکنان) همراه با میثم شجاعیان و مهرداد عباسی (دروازه بانان) برای حضور در تورنمنت برزیل انتخاب کرده است اما به علت محدودیت هایی که کشور میزبان در تعداد نفرات اعزامی مشخص کرده حجت مزارعی ، محمد حیدری ، اکبر شوشتری و مرتضی رمضانی نمی توانند تیم ملی را در این تورنمنت همراهی کنند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره با ترکیب نهایی خود از چهارم خرداد ماه وارد اردوی متصل به اعزام شده و به مدت پنج روز زیر نظر مربیان به تمرین می پردازد و پس از آن نهم خرداد ماه تیم همراه با جواد فلفلی (سرمربی)، امیرحمزه زارع و ایمان فرح بخش (مربیان)، محمدرضا شاد دل (راهنما) و کاوه عزیزی (سرپرست) اعضای کادر فنی تیم ملی به این تورنمنت پنج روزه اعزام می شود.

جواد فلفلی سرمربی تیم ملی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: برای ارزیابی تیم و شناخت نقاط ضعف و قوت سایر تیم ها در این تورنمنت حاضر می شویم و در نظر داریم اردوی متصل به اعزام را با6 تا 7 جلسه تمرینات تکنیکی و تخصصی را برگزار کنیم. البته هنوز به طور رسمی اسامی تیم های حاضر در این تورنمنت مشخص نشده است اما تیم های حاضر در مسابقات ریو در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: 18خرداد ماه به کشور بر می گردیم و اردوهای آمادگی پارالمپیک را از 25 خرداد با حضور کامل تیم ملی آغاز می کنیم و آنالیز بازی ها را پس از این تورنمنت انجام می دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار