فلفلی: مراکش هم گروهی ناشناخته ای است

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: مراکش هم گروهی ناشناخته ما در پارالمپیک ریو است.

فلفلی: مراکش هم گروهی ناشناخته ای است
جواد فلفلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:با توجه به قرعه کشی انجام شده تیم ملی ایران در گروه A با تیم های برزیل ، ترکیه و مراکش هم گروه شده است و فقط تیم مراکش که نماینده آفریقا است برای ما ناشناخته است.

وی افزود: تیم های روسیه ، آرژانتین ، چین و مکزیک در گروه B این رقابتها قرار گرفتند و هر چهار تیم شانس صعود از گروه را دارند و باید دید چه نتایجی در ریو رقم می خورد و هر کدام از این تیم می توانند چالشی برای تیم ملی ایران باشند و ما باید با تلاش بسیار پیروز میدان باشیم.

فلفلی در خصوص تورنمنت پیش پارالمپیکی برزیل گفت: تا الان خبرهایی که به دست ما رسیده تمام تیم های حاضر در ریو به جز ترکیه اعلام آمادگی کردند و این فرصت مناسبی است که شناخت کامل از سایر تیم ها بدست آوریم.تیم ملی ایران نهم خردادماه برای حضور در این تورنمنت به برزیل اعزام می شود و امیدوارم تیم مراکش نیز در این رقابت ها حاضر شود تا بتوانیم آنالیز خوبی از این تیم بدست آوریم.

وی ادامه داد: در پارالمپیک لندن توانستیم با اختلاف یک گل از سد ترکیه عبور کنیم و در هر دیداری که با این تیم داشتیم موفق به پیروزی شدیم اما ترکیه برای پارالمپیک ریو متحول شده و بازیکنان جدیدی را وارد تیم کرده است و این موضوع باعث می شود که باز هم شناختی از این روند جدید ترکیه نداشته باشیم و شرکت نکردن این تیم در تورنمنت برزیل یک نبود آگاهی تا مسابقات ریو باقی می گذارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره در پاین خاطر نشان کرد: هر هشت تیم حاضر در پارالمپیک ریو قوی هستند اما تیم برزیل به دلیل میزبانی از شرایط بهتری برخوردار است اما ما همه تلاشمان را می کنیم که از گروه صعود کنیم و در سکو های قهرمانی قرار بگیریم.خوشبختانه در حال حاضر ملی پوشان در اوج آمادگی هستند و من امیدوارم این آمادگی تا پایان ریو حفظ شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار