باج 170 ميليوني عاقبت اعتماد به دوست مجازي

رئيس پليس فتا استان كرمان از شناسايي يك كلاهبردار اينترنتي در شبكه اجتماعي كه 170 ميليون ريال از يك خانم كرماني اخاذي كرده بود، خبر داد.

باج 170 ميليوني عاقبت اعتماد به دوست مجازيبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ "كامبيز اسماعيلي" گفت : در پي مراجعه خانمي به "پليس فتا" مبني بر مورد تهديد و اخاذي قرار گرفتن در شبكه اجتماعي تلگرام موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت .

وي افزود:متهم در شبكه اجتماعي تلگرام با شاكي آشنا و با وي ارتباط دوستانه برقرار مي كند و پس از جلب اعتماد شاكي از وي درخواست ارسال عكس و فيلم هاي خصوصي مي كند و متاسفانه شاكي فريب وي را خورده و اطلاعات شخصي اش را براي متهم ارسال مي كند.
اسماعيلي درادامه تصريح کرد: بنا بر شواهد موجود متهم با توجه به در دست داشتن عكس ها و فيلم هاي خصوصي خانم شاكي به تدريج مبلغ 170 ميليون ريال از وي اخاذي كرده است.

وي در پايان اظهار داشت : درادامه رسيدگي به اين پرونده فرد مورد نظر طي احضاريه اي به پليس فتا فراخوانده شد و در تحقيقات انجام شده به بزه انتسابي اعتراف كرد و پرونده به مراجع قضائي ارجاع داده شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.