دستگيری مزاحم اينترنتي در شبکه اجتماعي تانگو

رئيس پليس فتا آذرباييجان شرقي گفت: فردي که در شبکه اجتماعي تانگو اقدام به توهين و آبروريزي بر عليه يکي از شهروندان مي کرد دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی پلیس فتا؛ سرهنگ محسن محمودي اظهار کرد: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه فردي با انتشار مطالب توهين آميز در شبکه اجتماعي تانگو موجب آبروريزي و هتک حيثيت  بنده شده است که مراتب در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.


دستگيری مزاحم اينترنتي در شبکه اجتماعي تانگو


 اين مقام انتظامي افزود: پس از اخذ اظهارات شاکي مستندات جمع بندي و مشخص گرديد اظهارات شاکي واقعيت داشته که پس از اخذ دستور قضايي فرد متخلف به محل پليس فتا منتقل شد.

رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي با بيان اينکه متهم پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قضايي به دادسرا معرفي شد تصریح کرد : توصيه اي که پليس فتا براي کاربران فضاي مجازي دارد اين است که هرگز از اين فضا براي اهدافي همچون مزاحمت و هتك حيثيت افراد استفاده نکنند در غير اين صورت بر اساس قانون جرائم رايانه اي افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم خواهد شد.




دستگيری مزاحم اينترنتي در شبکه اجتماعي تانگو



گفتنی است؛ در صورت بروز مشکلات مشابه در فضاي سايبري، به پليس فتا مراجعه کرده و مشکل خود را با کارشناسان اين پليس در ميان بگذارند و اين اطمينان را داشته باشند که پليس فتا با تمام توان در مقابل هرگونه بزه سايبري عکس العمل نشان خواهد داد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.