رایزنی‌های رئیس سازمان لیگ برای کاهش مبلغ جریمه

درخشنده: سعی می‌کنیم مشکل را حل کنیم/ فدراسیون جهانی به ما مهلت داد

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال ایران گفت: در تلاشیم با رایزنی‌های لازم مبلغ جریمه در نظر گرفته شده برای تیم بانک سرمایه را کاهش دهیم .

غفار درخشنده در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شکایت بازیکن صربستانی از تیم بانک سرمایه گفت: این بازیکن 45 روز قبل از مسابقات به طور رسمی از سوی تیم بانک سرمایه به خدمت گرفته شد. قراردادی که به تایید فدراسیون جهانی رسیده بود و کاملا رسمی بود. با این حال قبل از آغاز مسابقات این تیم به این نتیجه رسید که از این بازیکن استفاده نکند.

وی ادامه داد: از آنجا که تیم بانک سرمایه تازه به لیگ آمده بود ،مسئولان این تیم نمی دانستند که این موضوع و عقد قرارداد رسمی با این بازیکن برای آن‌ها تعهد ایجاد می‌کند و باید حق و حقوق این بازیکن را بر اساس قوانین و مقررات پرداخت کنند.

دخشنده اضافه کرد: این بازیکن به  دادگاه امور رسیدگی به بازیکنان شکایت کرد و فدراسیون جهانی رای داد که او باید تمام و کمال مبلغ قراردادش را دریافت کند در غیر این صورت باشگاه بانک سرمایه حق شرکت در رقابت بین المللی را ندارد و همچنین نمی‌تواند بازیکن خارجی به خدمت بگیرد.

رئیس سازمان لیگ اضافه کرد: ما در تلاشیم تا این مشکل را حل و فصل کنیم. با توجه به نفوذی که من در فدراسیون جهانی دارم، توانستم تا آخر ماه مهلت بگیرم تا با مشخص شدن تکلیف این موضوع بتوانیم طی چند روز آینده با رفع مشکل ایجاد شده بازیکنان تیم بانک سرمایه را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا معرفی کنیم. 

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد مبلغ جریمه را کاهش دهیم تا بانک سرمایه بتواند آن را پرداخت کند. به امید خدا این مشکل با رایزنی‌های من تا پایان هفته حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار