شیعی: با انصراف ارزش مربی خود را حفظ کردیم / درخواست ما برگزاری فینال پس از نوروز بود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران گفت: هدف ما قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بود اما بدون شک حفظ ارزش مربی جوان و فقیدمان از هرچیزی برای ما با اهمیت تر است.

محمود شیعی ، مدیر عامل باشگاه پیکان تهران، پس از انصراف تیمش از حضور در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال ، در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگران جوان،  اظهار داشت: اتفاق رخ داده و ناگوار برای مربی تیم ما شوک بزرگی به بازیکنان و تمام نفرات تیم بود. این که نتوانیم به دلیل شرایط روحی حاکم بر تیم در دیدار نهایی حاضر شویم کاملا طبیعی است.
وی ادامه داد: خواسته ما این بود که فدراسیون در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال تجدید نظر کند. بهتر بود که این دیدار بعد از تعطیلات نوروز برگزار شود. اما عدم موافقت فدراسیون و سازمان لیگ منجر شد تا انصراف خود را از حضور در این دیدار اعلام کنیم.
شیعی با بیان این مطلب که تیم پیکان خود را برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر آماده کرده بود، گفت: برخی اتفاقات غیرقابل پیش بینی هستند. از دنیا رفتن رضا ابراهیمی هم برای همه ما ناراحت کننده و شوک آور بود. احساس کردیم با عدم حضور در میدان بتوانیم به روح این مربی زحمتکش و دوست داشتنی تیممان ادای احترام کنیم.
شیعی در پایان گفت: تمام نفرات تیم ما به اندازه‌ای در اوضاع بد روحی و روانی هستند که بدون شک نمی‌توانستند به میدان بروند و بازی فینال را برگزار کنند. ما اهل بی قانونی نیستیم اما اتفاق رخ داده شرایط ویژه‌ای ایجاد کرد.
وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده رضا ابراهیمی و جامعه والیبال گفت: رضا مرد زحمتکش و با اخلاقی بود. همیشه حواسش به جوانان تیم بود و تمام تلاشش کمک به بازیکنان کم تجربه بود. رضا دوست داشت با پیکان قهرمان شود اما نتوانست در برابر تقدیر الهی مقاومت کند.
گفتنی است دیدار دو تیم پیکان تهران و بانک سرمایه که قرار بود عصر امروز در خانه والیبال تهران برگزار شود، به دلیل انصراف پیکانی‌ها که داغدار مرگ مربی جوان خود بودند، لغو شد و سازمان لیگ طی بیانیه‌ای تیم بانک سرمایه را قهرمان و پیکان را نایب قهرمان خواند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
باعرض تسلیت خدمت خانواده محترم مرحوم از آقای داورز نی بعید بود که مسابقه بر گزار کند آقای. داورز نی ورود کن و فینال برگزار کن
آخرین اخبار