اژدری‌زاده: تکلیف اسکوچیچ این هفته مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از تعیین تکلیف نیمکت این تیم طی روزهای آینده خبر داد.

اژدری‌زاده: تکلیف اسکوچیچ این هفته مشخص می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ پانزدهم برای باشگاه فولاد خوزستان تلخی و شیرینی فراوانی داشت . آغاز لیگ برتر برای قرمزهای اهوازی بسیار دشوار بود و آنها توانستند در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر تنها 6 امتیاز کسب کنن. اوضاع تیم در آن هفته‌ها بسیار وخیم بود و تا پایان نیم فصل اول وضعیت به همین صورت ادامه داشت اما نکته جالب در خصوص تیم فولاد خوزستان اعتماد مدریت به سرمربی کروات این تیم، دراگان اسکوچیچ بود . این اعتماد در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر نتیجه داد و تیم فولاد خوزستان نیم فصل دوم را بسیار طوفانی آغاز کرد و توانست نتایج خوبی بدست آورد و حتی تیم‌های آماده لیگ پانزدهم را به چالش کشید.

به این ترتیب فولاد خوزستان توانست فانوس را کنار بگذارد و از منطقه خطر دور شود اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر این تیم خوش نام فوتبال کشورمان دوباره به مشکل خورد و نتایج ضعیفی کسب کرد. همین نتایج ضعیف باعث شد تا هواداران فولاد به حضور اسکوچیچ روی نیمکت این تیم اعتراض کنند و خواهان حضور قدیمی‌های فولاد به عنوان سرمربی روی نیمکت قرمزهای اهواز شدند. 


فوتبال خوزستان به روزهای اوجش بازمی‌گردد
علی اژدری‌زاده مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص لیگ پانزدهم گفت: در ابتدا قهرمانی باشگاه استقلال خوزستان را به همه مردم خون گرم استان تبریک عرض میکنم و از این بابت بسیار خوشحالم، زیرا فوتبال در خوزستان دارد کم‌کم به روز‌های اوجش بازمی‌گردد، 2 سال پیش فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر شد و امسال استقلال خوزستان به این مهم دست یافت و صنعت نفت آبادان هم در آستانه صعود به لیگ برتر است. خوشبختانه هر سال که می‌گذرد نشانه‌های شکوفایی فوتبال خوزستان بیشتر نمایان می‌شود و ما بسیار به آینده امیدوار هستیم.

  اژدری زاده سپس در خصوص وضعیت فولاد خوزستان در فصلی که گذشت گفت: مجموعه‌ای که بنده و همکارانم درآن فعالیت می‌کنیم توانایی بسیار بالایی دارد و انتظار داشتم فراتر از این عمل کند اما به دلیل برخی اتفاقات و تغییر مدیریت در فصل گذشته ناهماهنگی‌های در باشگاه فولاد رخ داد که البته در نیم فصل دوم شرایط بهتر شد، و امیدواریم در فصل آینده این دوگانگی‌ها کم شود و فولاد خوزستان به جایگاه اصلی خود بازگردد و بتوانیم هواداران خود را خوشحال کنیم و ظرفیت واقعی خود را نشان دهیم.

آینده‌ مبهم در انتظار نیمکت قرمزپوشان اهوازی
مدیر عامل فولاد خوزستان در خصوص سرمربی آینده تیمش بیان کرد: هیأت مدیره باشگاه طی یک و دو روز آینده با برپایی جلساتی تصمیم نهایی را در خصوص سرمربی آینده فولاد خوزستان می‌گیریم و امیدوارم هرچیزی که خیر است پیش بیاید.

وی در خصوص نعیم سعداوی توضیح داد: سعداوی در میانه لیگ چهاردهم به دلیل اختلاف نظر با دراگان اسکوچیچ تصمیم به ترک باشگاه گرفت و فصل آینده هر احتمالی وجود دارد و باید دید چه پیش می‌آید اما تمرکز ما فعلاً روی قرارداد اسکوچیچ است که باید دید فصل بعد هست یا نیست.

تاج بهترین انتخاب فدراسیون 
اژدری‌زاده درباره اتتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج گفت: تاج یکی از موفق‌ترین مدیران ورزشی کشور است و تمام احترامی که برای دو کاندیدا دیگر قائلم باید بگوییم تاج انتخاب مناسب‌تری بود و می‌تواند موفق‌تر باشد. او به مسائل فوتبالی کشور اشراف بیشتری دارد و کاش ریاست جدید درآمدزایی باشگاه‌ها را در اولویت قرار دهد تا باشگاه‌های فوتبال کشور بتوانند بخشی از درآمد خود را از این ورزش بدست آورند

در پایان مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن تشکر از رئیس سابق فدراسیون فوتبال او را مدیری موفق خواند و ابراز امیدواری کرد که ریاست جدید فدراسیون فوتبال علاوه بر حل مشکلات درآمدزایی و نظارت بر عملکرد باشگا‌ه‌های فوتبال و تیم ملی، مشکل خروج بازیکنان سرباز از تیم های بازیکن ساز را حل کند، زیرا این کار باعث نابودی فوتبال پایه در کشور می‌شود.


انتهای خبر/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار