ائتلاف آبی‌‌ها و قرمزهای اهواز

دور افتخار ویسی با پرچم‌های آبی و قرمز/ عصبانیت تماشاگران از تی‌شرت‌ سرخ ذوبی‌ها! + عکس

هواداران استقلال و فولاد خوزستان برای قهرمانی شاگردان پپ وطنی در ورزشگاه غدیر متحد شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله 2 ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان حدود 10 هزار نفر از هواداران استقلال خوزستان و فولاد در ورزشگاه حضور دارند و شاگردان عبدالله ویسی را برای قهرمانی تشویق می‎‌‌کنند.  
پیش از حرکت آبی‌های خوزستان از هتل محل اقامت این تیم به سمت ورزشگاه غدیر، حدود 100 هوادار استقلال خوزستان در لابی هتل حضور پیدا کردند و به تشویق شاگردان پپ وطنی پرداختند. 

افرادی مانند محمدرضا ساکت، عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ، سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات و چهره‌های سیاسی استان خوزستان قرار است در ورزشگاه غدیر حضور یابند، این شائبه را ایجاد می‌کند که مسئولان فوتبال احتمال زیادی برای قهرمانی آبی‌های خوزستان قائلند. 

دمای هوای اهواز، در حال حاضر 35 درجه سانتیگراد است و آسمان صاف و آبی این شهر، وضعیت مطلوبی برای برگزاری این دیدار سرنوشت‌ساز مهیا کرده است.

اتوبوس تیم فوتبال ذوب‌آهن که از هتل محل اقامت این تیم به ورزشگاه غدیر حرکت کرده است، به دلیل ترافیک زیاد مقابل درب اصلی این ورزشگاه مجبور شد با کمک مسئولان آبی‌های خوزستان، از راه مخفی که پیش از این دیدار در ورزشگاه تعبیه شده بود، وارد محل برگزاری دیدارشان مقابل استقلال شود. 

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از بازی با در دست گرفتن پرچم‌های آبی و قرمز استقلال و فولاد خوزستان دور افتخار زد. 


بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن هنگام ورود به ورزشگاه تی‌شرت‌های قرمز بر تن داشتند که این موضوع عصبانیت هواداران استقلال خوزستان و فحاشی آنان به شاگردان گل‌محمدی را در پی داشت. 

اصفهانی‌ها از راه مخفی وارد غدیر شدند/ عصبانیت تماشاگران از تی‌شرت‌ سرخ ذوبی‌ها!


گزارش در حال تکمیل است/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار