ارومیه؛

مرحوم باوند پور نمونه كامل يك استاد و معلم بزرگ اخلاق و منش پهلواني بود

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي به همراه تعدادي از مديران و معاونين خود با حضور در منزل مرحوم محمدرضا باوند پور با خانواده وي ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ عبدالله چمن گلي مديركل ورزش و جوانان استان به همراه معاونين و تعدادي از مديران ستادي خود در منزل مرحوم محمدرضا باوند پور حاضر شد و در فضايي صميمي با خانواده اين اسوه اخلاق و پهلواني ديدار و گفتگوكرد.

چمن گلي با تبريك اعياد خجسته شعبانيه و گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام انقلاب شكوهمند اسلامي بويژه شهدا و ايثارگران دوران دفاع مقدس گفت: مرحوم باوند پور اسوه ماندگار پهلواني و منش جوانمردي بود كه شاگردان بسياري از او درس عشق و جوانمردي را آموخته اند.

مديركل ورزش و جوانان استان ايمان راسخ و عشق الهي مرحوم باوندپور را تجلي صفات ارزشمند يك پهلوان قهرمان دانست و گفت: همه ما وظيفه داريم كه چه در عرصه زندگي و چه در عرصه ورزش درسهاي زيادي را از خصيصه هاي اخلاقي و پهلواني اين استاد و معلم اخلاق بياموزيم چرا كه ورزش مظهر عشق و محبت و مهرباني است. وی گفت: در دوران جوانی که در ارومیه بودم و افتخار شاگری استاد باوند پور را داشتم، حضور این اسوه اخلاق شهر ارومیه را برایم زیباتر کرده بود.

عبدا... چمن گلي در بخش پاياني سخنان خود با ذكر خاطراتي از مرحوم باوند پور، ابراز اميدواري كرد كه همه و همه بخصوص جوانان و نوجوانان درس آموز مكتب چنين مردان بزرگ خدايي باشند كه خود دل در گرو عشق الهي و مكتب جاودان ائمه اطهار عليهما سلام داشته اند و ما امروز بايد ادامه دهنده راه اين الگوهاي ارزشمند باشيم.

در پايان اين ديدار از سوي مديركل ورزش و جوانان لوح تقدير و هديه اي به رسم يادبود تقديم سرکار خانم باوندپور همسر مرحوم باوندپور گرديد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: برزگ ، اخلاق ، نمونه ، عشق ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.