لرستان؛

معرفی موتورهای مسابقه ای وسنگین بروجرد به پلیس

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: تخلفاتی توسط موتورهای مسابقه ای و سنگین بروجرد انجام می شود که لازم است اداره ورزش و جوانان به منظور کاهش این تخلفات نسبت به شناسایی و معرفی تمام موتورسیکلت های سنگین شهرستان اقدام کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ دلیری افزود: موتورهای مسابقه ای به دلیل قدرت بالای موتور، قابل فرار هستند.

وی با بیان اینکه تخلفات موتورسیکلت های سنگین برای پلیس مشکل آفرین هستند، گفت: شناسایی و معرفی این موتورسیکلت ها به پلیس از هرگونه سوء استفاده برای انجام تخلفات جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: موتورهای مسابقه ای فقط باید در پیست های مخصوص تردد نمایند و انجام حرکات نمایشی و تک چرخ زدن با این وسایل در شهر به شدت آسیب زا و باعث ناراحتی مردم و افزایش شکایت آنها می شود.

وی با بیان اینکه پلیس نسبت به ورزش تنگ نظر نیست، گفت: با توجه به افزایش مواد مخدر، قلیان و تفریح های ناسالم در جامعه و نبود ساز و کار مبارزه با آنها، ورزش می تواند تا حدودی این خلا را پر کند.

وی موتورسواری را ورزشی مفرح و پر انرژی دانست و افزود: این ورزش باید به طور قانونمند، امن و ساماندهی شده در بروجرد انجام شود و ورزشکاران این رشته نیز باید به منظور کاهش تصادفات و جرایم رانندگی و شکایات مردمی همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

سرهنگ دلیری گفت: بیشترین شکایات مردمی و تماس ها با پلیس 110 بروجرد مربوط به تردد و مزاحمت های موتورسواران است و اغلب تخلفات اعم از کیف قاپی و حمل و نقل مواد مخدر با موتورسیکلت انجام می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد از شناسایی و تشکیل پرونده برای ورزشکاران رشته موتورسواری و شناسایی موتورهای سنگین و مسابقه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: پیستی در جاده بروجرد - اراک برای موتورهای سرعتی در نظر گرفته شده و قرار است موتورسوران یک روز خاص در هفته در این مکان به تمرین و ورزش بپردازند.

ترابی افزود: با شناسایی موتورسیکلت های مسابقه ای و معرفی آنها به نیروی انتظامی قطعا تخلفات و سوء استفاده ها کم می شود و این افراد بدون دغدغه می توانند به ورزش بپردازند.

اعضای هیات موتورسواری بروجرد نیز در این نشست به بیان مشکلات خود در خصوص تردد در شهر و برخورد پلیس با آنها پرداختند.

در پایان لوح تقدیر و هدیه ای از سوی هیات موتور سواری، اداره ورزش و جوانان و دفتر امام جمعه بروجرد به فرمانده انتنظامی بروجرد اهدا شد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.