ساری،

اجرای طرح ملی محله عاری از دخانیات در مازندران

معاون امورجوانان مازندران از اجرای موفقیت آمیز دومین مرحله طرح ملی محله عاری از دخانیات با محوریت کاهش مصرف دخانیات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لیلی احمدی گفت: این طرح با حضور دانش آموزان مدارس منتخب شهرستان های استان و در راستای اجرای طرح سلامت محور محله ای عاری از دخانیات وبا هدف کمک در جهت رسیدن به جامعه ای بدون سیگار اجرایی شد.

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر مازندران، هدف از اجرای این طرح را آگاه سازی افراد جامعه بویژه جوانان از مضرات سیگار بیان کرد و افزود: با اطلاع رسانی در جهت شناخت مردم نسبت به مضرات سیگار و بیماری های ناشی از آن و همچنین فرهنگ سازی در این زمینه میتوان جامعه ای سالم رقم زد.

احمدی با اشاره به لزوم بسترسازی ویژه جهت آگاهی بخشیدن به جوانان و آموزش های لازم در زمینه شناخت مضرات مواد مخدر و سیگار، گفت:اعضای کانون های دانش آموزی در دومین سال متوالی با حضور در پارک های شهر و محله های پرتردد اقدام به توزیع بروشورهای هشدار دهنده در مورد مضرات سیگار کردند.

وی افزود در راستای تحقق هدف اصلی طرح مبنی بر داشتن محله ای عاری از دخانیات، دانش آموزان با اهدا شاخه گل به افراد سیگاری و توزیع بروشورهای هشدار دهنده، از این افراد درخواست شد از استعمال دخانیات پرهیز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، طرح ، ملی ، دخانیات ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار