پیشنهاد آخر هفته فرهنگی؛

نمایشگاه کتاب فرصت خوبی برای کتابخوانی/ با سفر به ژوراسیک به دنیای قصه‌ها بروید

پیشنهاد آخر این هفته از معرفی کتاب توسط مخاطبان و دنیای قصه‌ها می‌گوید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.

سینما آخر هفته
بالاخره طلسم شکسته شدو نوبت به اکران فیلم «رسوایی2» رسید. فلمی که به زمان خودش سرو صدایی کرد و نامه ش را در ذهن مخاطبان ثبت کرد داستان این سری در یک شهر فرضی رخ می دهد که به همین منظور جذابیت هایی را اضافه کرده است.

در نمایشگاه کتاب خودتان معرف پیشنهاد آخرهفته باشید/ با سفر به

در این فیلم بازیگرانی چون اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج، امین ایمانی به ایفای نقش می‌پردازند و مسعود ده نمکی هم کارگردانی آن را بر عهده دارد.

تئاتر آخر هفته
این هفته نمایشی را به شما معرفی می کنیم که نامه ش برایتان بسیار آشنا است اما دست خوش تغییراتی شده که  به همین منظور  نام نمایش را «هفت خوان هملت» نامید‌ه‌اند. نمایشنامه‌ای که به فضای طنز کشیده شده اما همان روند اصلی داستان را طی می‌کند. آخر این هفته فرصت خوبی است تا به دیدن این نمایش بروید و اثر هنرمندان شهر اصفهان را از نزدیک ببینیم.

در نمایشگاه کتاب خودتان معرف پیشنهاد آخرهفته باشید/ با سفر به

در این اثر به کارگردانی محمد جواد سجادی،  بازیگرانی چون عرفان آیتی، ابوالفضل صفوی، مصطفی قیصری ها به ایفای نقش می پردازند و در تئاتر باران روی صحنه می رود.

کتاب آخر هفته
هر هفته کتاب هایی را در بخش مختفل معرفی کرده ایم تا مطالعه کنید اما این هفته به معرفی یک کتاب نمی پردازیم . نمایشگاه کتاب هر سال میزبان مخاطبان کتاب خوان خود خواهد بود و تمام انتشارات در یک محل کنار هم جمع می شوند. پس فرصت خوبی است تا حداقل یک نصف روز را به خود و سلیقه تان اختصاص دهید و سری به نمایشگاه بزنید و از نزدیک با توجه به ذهنیت خود کتاب و یا حتی کتاب های دوست داشتنیتان را خریداری کنید.

در نمایشگاه کتاب خودتان معرف پیشنهاد آخرهفته باشید/ با سفر به

حتی می توانید کمک درس هایی را برای فرزندان خود خریدارری کنید و بعد به غرفه های کتاب خود بروید که بدینگونه از هر سن و سالی که باشید چه تنها و چه همراه با دوستان و حتی فرزندانتان می توانید به بازدید از نمایشگاه کتاب امسال بروید و خودتان معرف کتاب برای خودتان باشید.

نمایشگاه آخر هفته
گالري‌ مریم فصیحی هرندی این بار میزبان هنرمند نقاشی شده است که با رنگ و نقوش خود ناخواسته ذهن آدمی را به سمت و سوی امید و آرزوها می برد. البته باید گفت آنچنان هم ناخواسته نبوده و تمام رنگ آمیزی ها با دقت و تدبیر بکار برده شده است. اگر سری به این نمایشگاه بزنید به طور حتم روحتان هم مانند رنگ ها شاد و دلتان گرم خواهد شد.

در نمایشگاه کتاب خودتان معرف پیشنهاد آخرهفته باشید/ با سفر به

این گالری از 24 اردیبهشت لغایت سه  خرداد  میزبان تماشاگران خود خواهد بود.

 آخر هفته کجا بریم؟
حدود ۴۰ سال پیش محققان فرانسوی اندکی از بقایای یک دایناسور رو در حوالی کرمان کشف کرده و آن بقایا رو به سرعت به کشور خود (موزه تاریخ طبیعی پاریس) منتقل کردن و تا قبل از افتتاح پارک ژوراسیک در تهران، این موجود منقرض شده فقط در لا به لای کتاب ها در میان تصاویر فیلم های سینمایی قابل مشاهده بود.

برای نخستین بار در ایران، پارک ژوراسیک تهران (پارک دایناسورهای متحرک) محیطی مفرح و هیجان انگیز برای خانواده ها بویژه کودکان و نوجوانان فراهم آورده که بازدید از آن رو به همه خانواده ها توصیه می کنیم.

در نمایشگاه کتاب خودتان معرف پیشنهاد آخرهفته باشید/ با سفر به

اینبار با رفتن به این پارکبه دنیای عجایب سفر کنید و از دل قصه ها عبور کنید  تا با چشمانتان قصه را به واقعیت تبدیل کنید.

برای رفتن به این پارک هیجان انگیز کافی است تا این آدرس : تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، بلوار شقایق، بعد از پارک پرواز را دنبال کنید تا از نزدیک شگفتی های ساخته شده را لمس کنید.


گزارش از نیلوفر جوانشیر



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار