نظرسنجی اپراتورهای تلفن همراه و سامانه 195

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با اشاره به گزارش دوره ای سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 94 از رضایت60 درصدی مراجعین به این سامانه خبر داد.

60 درصد مردم از وزارت ارتباطات راضی هستندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر فرنقی زاد از آمار رضایت مندی مردم اینگونه گفت: «سامانه 195 بیش از 836 هزار تماس را پاسخگویی کرده که حدود 97 درصد در همان مرحله ابتدایی توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شده اند و 17 هزار 500 تماس نیز در بخش ثبت و پیگیری الکترونیکی درخواستها ثبت شده است که رسیدگی کامل به بیش از 94 درصد آنها صورت گرفته و مختومه شده که از این نظر یک رکورد محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این میان بیش از 60 درصد افرادی که درخواست آن ها به راحتی قابل حل نبوده و در سامانه ثبت شده است.؛ پس از طی مراحل رسیدگی اعلام رضایت کامل داشته اند.به گفته فرنقی زاد در بین اپراتورهای ارتباطی در سال 94؛ از نظر میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات یا درخواستهای ثبت شده در این سامانه؛ شرکت مخابرات ایران(ثابت و همراه) 57 درصد، رایتل 50 درصد و ایرانسل 44 درصد رضایت مردم را کسب کرده اند».
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی افزود:
 همچنین در همین دوره زمانی نظر مردم در خصوص پاسخگویی اپراتورها، تعداد درخواستها/ شکایات مختومه با پاسخهای قابل قبول؛ مخابرات ایران(ثابت و همراه) و رایتل 97 درصد و ایرانسل 96 درصد بوده که پاسخگویی و مختومه شده اند.فرنقی زاد افزود: همچنین در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات؛
میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات/ درخواستهای ثبت شده، شرکت داده پردازی فن آوا با 89 درصد، پیشگامان توسعه ارتباطات با 77 درصد و داده گستر عصر نوین با 70 درصد قرار دارند.وی اظهار داشت:
از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، شرکت های انتقال داده های ندا گستر صبا و آسیا تک با 100 درصد، شاتل با 8/99 درصد و داده پردازی فن آوا با 6/99 درصد موفق شدند رضایت مردم را جلب کنند.
سامانه195 سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولیت ثبت؛ پاسخگویی و پایش درخواست؛ شکایت؛ پرسش؛ انتقاد و پیشنهاد در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات من جمله تلفن ثابت و همراه؛ اینترنت و پست و همچنین ثبت و رسیدگی به درخواستهای ملاقات با وزیر می باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سنقرزاده
۱۲:۲۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
بسیار بسیار عالی به موقعه رسیدگی شد
Iran (Islamic Republic of)
صالحی
۱۹:۰۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
سلام. حدود چهار ماه تلفن خونمون قطع بود هر چی مخابرات میرفتم فایده نداشت با ۱۹۵ تماس گزفتم ۵ روز بعد درست کردند
پیگیریشون خوب بود سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
امیدعلی واضح
۱۶:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
از حسن همکاری کاربران سپاسگزارم
و خواهشمندم که برای وصل سیم کارت اقدام لازم مبذول فرمایید.
پیامک های بنده صرفا تبریک عیدنوروز به آشنایان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
امیدعلی واضح
۱۶:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
از حسن همکاری کاربران سپاسگزارم
و خواهشمندم که برای وصل سیم کارت اقدام لازم مبذول فرمایید.
پیامک های بنده صرفا تبریک عیدنوروز به آشنایان بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا متاسفم مدت ۱۲روز بدون اینکه بنده اگه پرینت خطم رو بگیرم ۱۰۰پیام ارسال نکردم والان خط بنده پیامکش ارسالیش یک طرفه شده وهیچ کسی جوابگو نیست واعصاب برام نمونه .از ۱۹۵وهمراه اول بسیار ناراضی هستم وازخداوند عذاب فرعون را براشون خواهانم
Iran (Islamic Republic of)
فرامرزی
۱۳:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام 23فروردین ثبت نام کردم 20اردیبهشت خضوری رفتم به زحمت وصلش کردن بعد9اردیبهشت به195شکایت کردم ودوباربعدشکایت زنگ زدم جواب منطقی ندادین حالا چه انتظاری دارین ازنظرسنجی؟چه جوابی بدم.هیچ امتیازی یانمیره ایی نمیدم.از20نمیره 3هم زیادی هست که نمره بدم