تبریز؛

هيات نظارت و اجرايي ، انتخابات حوزه مرند و جلفا را تاييد كرد

فرماندار شهرستان مرند گفت: هيات نظارت و اجرايي شهرستان با تائيد صحت انتخابات حوزه مرند و جلفا مراتب را جهت اعلام نظر نهايي به وزارت كشور و شوراي نگهبان منعكس كرده است.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تقي كرمي با اشاره به اختلاف خطايي در يك از صندوق هاي راي اين حوزه در نتيجه بازشماري انجام شده ، اظهاركرد: عمده اختلاف به وجود آمده در يكي از صندوقهاي راي ، اختلاف سهوي در هنگام بسته بندي آرا بوده است.
وي خاطرنشان كرد: حسب تصميم مشترك هيات اجرايي و نظارت و موافقت هيات نظارت استان جهت رسيدگي به شكايت يكي از نامزدهاي انتخاباتي ، تعدادي از صندوق هاي شهرستان در دو مرحله، در مرحله اول تعداد 38 صندوق و در مرحله دوم تعداد 5 صندوق، بازشماري شد.
رئيس حوزه انتخابيه مرند و جلفا در ادامه با اعلام اينكه در مجموع دو مرحله 17/4 درصد صندوق هاي حوزه انتخابيه مرند و جلفا بازشماري شده است، گفت: نتايج بازشماري مبين اين موضوع است كه هيچ تغييري در جايگاه نفر اول و دوم اين حوزه به وجود نيامده و تنها فاصه آراي موجود از 690 راي به 469 راي كاهش يافته است .
در دومين مرحله انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابيه مرند و جلفا محمد حسن نژاد ۶۰ هزار و ۵۵ راي و كريم شافعي ۵۹ هزار و ۳۶۵ راي داشت .
حوزه انتخابيه مرند و جلفا با حدود 350 هزار نفر جمعيت يك نماينده در خانه ملت دارد.
انتخابات مجلس دهم در شش حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي همزمان با سراسر كشور در 10 ارديبهشت سال جاري برگزار شد .
انتهای پیام/ا
برچسب ها: انتخابات ، مرند ، جلفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.