قم؛

مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمران شهری برگزار شد

مراسم افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهری صبح امروز با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم، صادقی استاندار قم، بیاتی رئیس شورای شهر قم و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مراسم افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهری صبح امروز با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم، صادقی استاندار قم، بیاتی رئیس شورای شهر قم و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران استان برگزار شد.

افتتاح پروژه‌های فاز نخست بلوار مرجعیت و رمپ و لوپ‌های پل 9 دی به سمت بلوار امام رضا و همچنین آغاز عملیات اجرایی تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد از برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین در این مراسم از نهادها و فعالان پروژه‌های عمرانی شهر با حضور مسئولان استان و مدیران شهری تقدیر شد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم در این مراسم با اشاره به ضرورت تکمیل رینگ‌های اصلی ترافیکی شهر قم، خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از رینگ اول و دوم باید تکمیل شود و ایجاد و تکمیل رینگ سوم شهری نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی پروژه محمودنژاد در راستای ایجاد دسترسی‌های رینگ‌های شهری است، افزود: رینگ سوم برای توزیع بار ترافیکی شهر با توجه به توزیع ترافیک اهمیت بالایی دارد.

قاری‌قرآن با تاکید بر اینکه در صدد راه‌اندازی پروژه‌های شهری در کمترین زمان هستیم، گفت: بازسازی بلوار جمهوری تا میدان امام حسین نیز جزو برنامه‌های بعدی مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم فعالیت در مدیریت شهری را بسیار مشکل دانست و افزود: خدمت رسانی به مردم در ایام خاصی که مردم در تعطیلات و تفریح هستند اجر بالایی دارد که بر دوش مدیریت شهری است.

ولی‌الله بیاتی با تاکید بر اینکه اجرای با کیفیت و سریع پروژه‌ها به ویژه پروژه عماریاسر و امام علی و رمپ پل 9دی رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است، گفت: یکی از بحث‌های اقتصاد مقاومتی کنترل زمان پروژه‌ها و کاهش آن است که هزینه‌ها را کاهش داده و رضایتمندی مردم را تامین می کند.

استاندار قم هم در این مراسم با تاکید بر ضرورت شکل گیری توسعه متوازن در شهر، لزوم تکمیل و اصلاح پروژه‌های نیمه کاره را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تکمیل طرح تفصیلی شهر قم نیز تاثیر بسزایی بر توسعه متوازن شهر بر اساس برنامه و طرح مشخص دارد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های شهرداری و شورای شهر، تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری همواره همراه هم بودند و با همکاری مجموعه دستگاه‌های استان برای توسعه شهر و پیشرفت خدمات در استان گام برمی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار