همدان؛

آمادگی سپاه استان همدان برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد امام خمینی(ره)

مسئول قرارگاه شهید فهمیده استان همدان با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید فهمیده در تمام سپاه‌های استان گفت: 18 رده از سپاه امسال آماده برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) هستند.

آمادگی سپاه استان همدان برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ روح الله عروجی اظهار داشت: امسال برای مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) 18 رده از سپاه آماده هستند که این مراسم را با حضور گسترده مردم هر چه با شکوه‌تر برگزار کنند.


وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای تمام کشورهای دنیا شخصیتی بزرگ و وارسته بودند بنابراین قدرشناسی و الگوگیری از ایشان برای ما یک امر ضروری است.

مسئول قرارگاه شهید فهمیده استان همدان خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید فهمیده در تمام سپاه‌های استان تشکیل شده و بزرگترین مسئولیت آن انجام کارهای آمادی، تبلیغاتی و پشتیبانی در راستای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) است.

وی با قدردانی از عملکرد قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در سال گذشته اظهار داشت: اعزام سال گذشته خوب بوده، البته نقص‌هایی وجود داشته که جزئی است و باید برطرف شود.

عروجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های شهید «شمسی‌پور» خاطرنشان کرد: سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» فردی خالص و فعال بود که پس از بازنشستگی نیز دست از فعالیت برنداشت و در آخر به آرزوی دیرینه خود شهادت رسید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.