مشتاقی: خدا را شکر که سوریان به حقش رسید/ المپیک سردار می خواهد

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک حمید سوریان را تبریک گفت.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:حمید سوریان در این دو ماه خیلی سختی کشید و سَوای وزن کم کردن های بسیار فشار روحی و روانی زیادی را نیز متحمل شد که خوشبختانه و به لطف خدا با کسب سهمیه المپیک همه چیز ختم به خیر شد.

وی تصریح کرد:به طور حتم در این مدت باقی مانده تا بازی های المپیک 2016 سوریان با یک ریکاوری خوب و با به دست آمدن روحیه ای که هم اکنون دارد انشاالله در این میدان مهم دومین مدال طلای خود را کسب خواهد کرد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران در ادامه تاکید کرد:واقعاً المپیک بدون سرداری چون حمید سوریان لطفی نداشت چرا که میدان بزرگ آدم های بزرگ را هم می خواهد و همین است که تمامی مردم ایران حتی آنها که اصلاً ورزش را هم دنبال نمی‌کنند پس از کسب سهمیه حمید خوشحال شدند و ابراز شادی کردند.

مشتاقی درباره رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی که به میزبانی شیراز برگزار می شود هم گفت: ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی مشخص شده اما برای نهایی شدن نفرات اصلی به زودی جلسه شورای فنی تیم‌های ملی با حضور محمد بنا تشکیل خواهد شد و تلاش می کنیم با بهترین نفرات برای کسب عنوان قهرمانی بجنگیم.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در پایان اظهار کرد:باز هم کسب سهمیه المپیک حمید سوریان را صمیمانه به خودش،کادر فنی تیم ملی و فدراسیون که در این مدت زحمات بسیاری کشیدند تبریک می گویم و امیدوارم در نهایت همه این اتفاقات خوب به موفقیت دوباره در المپیک ختم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
حمید جان قهرمانی رو خودت با زحمت خودت بدست آوردی پس این قهرمانی بزرگ رو به خودت تبریک میگم.
آخرین اخبار