آبادان؛

تجلیل از راننده تاکسی خرمشهر

۶۰ راننده تاکسی خرمشهر تجلیل شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛  در این مراسم که به مناسبت عید مبعث برگزار شد، حرکات اکروباتیک، گروه سیرک و مسابقه اجرا شد و خوانندگان محلی و کشوری نیز اجرا داشتند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، امور تاکسیرانی را دارای پیشرفت خوبی طی دو سال اخیر دانست و گفت: امور تاکسیرانی خرمشهر پیش از این نه محل مناسب و نه خودروی گشت در شان کارکنان آن داشت که سال گذشته از طریق شهرداری اقدام به تهیه یک دستگاه خودرو برای این واحد مدیریتی شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۰۰ تخته تابلو تاکسی به تاکسی ها خرمشهر تحویل داده شد، افزود: امسال نیز از شهردار خرمشهر انتظار تامین یک دستگاه خودرو دیگر و ۲۰۰ تخته تابلو تاکسی را داریم که امیدواریم این امر توسط شهردار هر چه سریعتر اجرایی شود.

نماینده مردم خرمشهر از پلیس راهور نیز خواست نگاه ویژه ای به تاکسی های خرمشهر داشته باشد و از آغاز روند تبدیل امور تاکسیرانی خرمشهر به سازمان خبر داد.

شهردار خرمشهر نیز در سومین آیین تجلیل از رانندگان تاکسی این شهر که به همت امور تاکسیرانی برگزار شده بود، تاکسی رانان را سفیران شهر نامید.

محمد علی دوایی فر گفت: تاکسی رانان نخستین قشری هستند که با ورود مسافران و بیگانگان به شهر با آنها برخورد می شود و نشان دهنده هویت شهرند.

وی، امانت داری و اخلاق نیکو را مشخصات یک راننده تاکسی خوب دانست و افزود: امانت داری و شیوه برخورد رانندگان نشانگر فرهنگ غنی خرمشهر است و امیدواریم رانندگان تاکسی در این شهر نیز برخورد مناسب و مهربانی خود را به مسافران ثابت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تاکسی ، تجلیل ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.