آبادان؛

ساماندهی تاکسی در آبادان

ساماندهی۲۵۰۰ تاکسی در آبادان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: کار ساماندهی تاکسی ها در دستور کار این سازمان قرار دارد.

جلیل رهبان با اشاره به موضوع جایگزینی تاکسی های پلاک اروندی به جای تاکسی های فعلی افزود: در زمان حاضر ۱۵ دستگاه تاکسی وارد گمرک شده است.

وی با بیان اینکه برای این خودروها رنگ زرد با نواری شطرنجی در روی کاپوت جلو و صندوق عقب خودرو طراحی کرده ایم، گفت: راهور گمرک با این رنگ موافقت نکرد و گفت تاکسی ها بایستی حتما زرد یک دست باشند، از این رو نامه ای را برای شورای ترافیک کشور بردیم که قرار شد در جلسه آتی نسبت به تعیین رنگ آن نیز تصمیم گیری و به ما ابلاغ شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان افزود: خوشبختانه موضوع شماره گذاری این تاکسی ها رفع شده و تاکسی هایی که مدلشان از ۸۴ به پایین است مشکلشان با اسقاط خودروها و تبدیل به پلاک اروندی حل می شود.

رهبان گفت: تنها مشکل کنونی مربوط به تاکسی های مدل ۸۵ به بالا است که برای رفع آن نیز نامه نگاری انجام شده و قرار شد تا این تاکسی ها به دیگر نقاطی که نیاز به تاکسی دارند انتقال یابند تا برای صاحبانشان تبدیل به پول برای خرید تاکسی پلاک اروند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.