رجبی: برای سرمربیگری سایپا از جلالی رخصت گرفتم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای نشستن روی نیمکت سایپا از جلالی رخصت گرفتم چرا که وی زحمت زیادی برای این تیم کشیده است.

سعید رجبی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا تهران اظهار کرد: ابتدا باید از زحمات مجید جلالی در سایپا تشکر کنم. من سابقه 22 ساله در این تیم به عنوان بازیکن، سرمربی تیم های پایه و مربی تیم بزرگسالان دارم. حتی در لیگ پنجم پس از جدایی بیژن ذوالفقارنسب، چند هفته ای هدایت سایپا را به عهده داشتم که خوشبختانه نتایج خوبی هم کسب کردیم. 

وی افزود: از مجید جلالی برای نشستن روی نیمکت سایپا رخصت گرفتم چرا که به هر حال وی سرمربی من بوده و زحمت هم زیادی برای سایپا کشیده است.

رجبی درباره آشنایی خود با بازیکنان سایپا، بیان کرد: در سال های قبل با بیشتر بازیکنان این تیم کار کرده ام. بازیکنانی چون علی قلی‌زاده، ماهان رحمانی، مهدی ترابی و محمدرضا اخباری را در زمان سرمربیگری انگین فیرات از تیم های پایه به بزرگسالان آوردم و خوشحالم که جلالی هم به این جوان ها اعتماد کرد و در لیگ برتر به آن ها بازی داد.

وی در خصوص 2 بازی پایانی سایپا در این فصل، گفت: هر چند دیدار با استقلال اهواز و نفت تهران تاثیر آنچنانی برای ما ندارد و با برد در این بازی، شاید فقط یک یا 2 پله در جدول رده بندی صعود کنیم اما تمام تلاش خود را برای موفقیت سایپا به کار می گیرم.

رجبی ادامه داد: در عمر فوتبالم ندیده بودم تیمی که به لیگ پایین تر سقوط کرده مانند استقلال اهواز از از انگیزه فوق العاده ای برخوردار باشد. جوان های اهوازی برای نشان دادن توانایی خود با تمام وجود مقابل سایپا قرار می گیرند و این موضوع کار ما را سخت می کند. این تیم در بازی با فولاد خوزستان با وجود این که 2 بار از حریف جلو افتاد به دلیل بی تجربگی نتیجه را واگذار کرد و اعتقاد دارم اگر از ابتدای فصل این جوانان فرصت بیشتری برای بازی پیدا می کردند، وضعیت استقلال اهواز این گونه رقم نمی خورد. به هر صورت سایپا با تمام توان و نفرات خود مقابل شاگردان سیاوش بختیاری زاده قرار می گیرد و تنها علی شجاعی را برای این بازی در اختیار نداریم. 

رجبی افزود: از طرفی نفت وضعیت خوبی در جدول دارد. اگر این تیم مقابل فولاد نتیجه بگیرد برای کسب سهمیه آسیا به مصاف سایپا می آید و تمام تلاش خودش را به کار می گیرد. سعی می کنم در این 2 بازی با استفاده از تدابیر روانی تیمم را به موفقیت برسانم چرا که در این برهه زمانی چندان نمی توان کار فنی انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دستیاران خود، بیان کرد: با توجه به این که فقط هشت روز تا پایان لیگ زمان باقی مانده است، از محمد سلطانی سرمربی تیم امید سایپا خواسته ام به من کمک کند و نیازی هم به حضور نفرات پر تعداد در کادرفنی نیست.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار