داعش در یک سال، 20 خبرنگار عراقی را کشت

بر اساس اعلام مرکز دیده‌بان آزادی‌های مطبوعاتی عراق، گروه تروریستی داعش در یکسال گذشته ۲۰ روزنامه نگار و خبرنگار عراقی را کشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  مرکز دیده بان آزادیهای مطبوعاتی عراق اعلام کرد گروه تروریستی داعش در یکسال گذشته 20 روزنامه نگار و خبرنگار عراقی را به قتل رساند.

هادی جلو مرعی، رئیس مرکز دیده بان آزادیهای مطبوعاتی عراق، به مناسب روز جهانی آزادی مطبوعات گفت: برای دومین سال متوالی، گروه تروریستی داعش در فهرست نقض کنندگان آزادی مطبوعات در عراق قرار می گیرد و به قتل رساندن روزنامه نگاران، بازداشت روزنامه نگاران به اتهامات باطل و غیر دقیق و محاکمه صوری این روزنامه نگاران ابایی نداشته است.

 در این بیانیه آمده است: تعداد 20 خبرنگار، روزنامه نگار و عکاس در شرایط مختلف به دست گروه داعش به قتل رسیده اند؛ این آمار علاوه بر کسانی است که ربوده شده و اجساد آنها در مناطق مختلف عراق پیدا شده است. با این حساب، شمار روزنامه نگاران و عکاسان و دستیاران فنی کشته شده در عراق از سال 2003 تا امروز به 435 نفر رسیده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
من فقط اینو میدونم که داعشیهاموشهای فاضلاب هستند.هرچه قدرکشته شنوند.هی بیشترمیشوند.خاک عالم بر سرشان داعش کثیف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خبرنگار باید جواز جنگی از حلال احمد داشته باشد واز عقلی وروحی سالم باشد وکسی را در جنک نکوشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
هر کس خبرنگار ،نویسنده امداد گر حلال احمد را بوکوشد ،جز گوروهای شیطانی حساب می شود ،وآن گورو باید از بین روند،کسی حق ندارد خبرنگار کافر با مومن را بوکوشد ،
آخرین اخبار