کرمانشاه ؛

نخستین گام اشتغالزایی رفع مشکلات واحدهای راکد است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ما در تلاشیم با برگزاری جلسات ستاد تسهیل ،مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال استان را مرتفع کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ما در تلاشیم  با برگزاری جلسات ستاد تسهیل مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال استان را مرتفع  کنیم.

 نعمت اله حقیقی با بیان اینکه احداث و راه اندازی واحدهای جدید در گام های بعدی قرار دارد و اولویت با واحدهای راکد و نیمه فعال است افزود:در گروه صنایع غذایی ما با مشکل عمده سرمایه در گردش و نبود نقدینگی اقساط معوق و مشکل دیگر مدیریت و تقاضای بازار مواجه هستیم

 وی در ادامه افزود : 240 واحد متروکه و تعطیل و 212 واحد نیمه فعال، همچنین 190 واحد صنعتی در دست احداث از رشد فیزیکی بالای 60 درصد در استان وجود دارد که اگر بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم 10 هزار نفر اشتغال مستقیم در بخش صنعت و 30 هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده ایم .

 حقیقی ادامه داد: در گروه صنایع فلزی مشکلات بازار و نبود تقاضا از عوامل عمده رکود این واحدهای صنعتی است که اگر پروژه های عمرانی دوباره از سر گرفته شوند قطعا" مشکلات این بخش نیز حل خواهد شد .

 در گروه صنایع نساجی؛ مشکلات عمده ی ما به نوسازی ماشین آلات و مدیریت واحدهای صنعتی برمی گردد.


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.