سمنان؛

اجرای طرح جهادی شهرداری در بلوار ولیعصر سمنان

طرح جهادی شهرداری سمنان در بلوار ولیعصر سمنان در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیر منطقه دو شهرداری سمنان گفت: این طرح از اواخر فروردین و با مرکزیت پارک ولیعصر(سنگی)آغاز شد و تا 10 روز دیگر نیز ادامه دارد.

اجرای طرح جهادی شهرداری در بلوار ولیعصر سمنان

سعید حسینی افزود: لایروبی استخر بزرگ و برکه کوچک، احداث مسیرهای جدید پیاده روی در پارک، احداث مسیرهای جوی آب جدید کشاورزی،بازپیرایی فضای سبز پارک،بستر سازی برای نصب وسایل بازی کودکان و ست تندرستی و موزائیک فرش جلوی پارک از جمله کارهای انجام شده در پارک ولیعصر(سنگی) است و کارهای عمرانی در این پارک همچنان ادامه دارد.

به گفته حسینی ایجاد مسیرهای پیاده روی جدید در لچکی مقابل بستنی شاد و بلوار قائم ،مرمت کامل پیاده روهای شمالی و جنوبی، اصلاحات ترافیکی،جمع آوری درختان خشک و هرس درختان موجود از دیگر کارهای انجام شده در طرح جهادی بلوار ولیعصر است .

مدیر منطقه دو خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز شهر اخلاق می توانند پیشنهادات و نظرات خود را درباره طرح  جهادی پیرایش بلوار ولیعصر با روابط عمومی شهرداری سمنان به شماره 33336540 در میان بگذارند. 

طرح جهادی پیرایش بلوار ولیعصر تا 10 روز آینده به اتمام میرسد اما عملیات عمرانی در پارک ولیعصر(سنگی) تا اوایل تابستان ادامه دارد و این پارک برای استفاده شهروندان در تعطیلات تابستان اماده خواهد شد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: طرح ، جهادی ، شهرداری ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.