اصفهان؛

بیش از 30 میلیارد ریال هزینه اجرایی طرح های منطقه 15 اصفهان

شهردار اصفهان گفت: 3 طرح بزرگ شهرداری در منطقه 15 اصفهان 3 میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه اجرایی در بر داشته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان شهردار اصفهان در دهمین هفته از افتتاح طرح های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ملحق شدن دو شهر رهنان در منطقه 11 و خوراسگان در منطقه 15 به شهر اصفهان شهرداری تلاش کرده تا سرانه هایی را که در مناطق دیگر تامین شده در این دو منطقه هم داشته باشد.

جمالی نژاد افزود:طرح های این منطقه در دو قالب برای ساکنین اجرا خواهد شد یک سری به محوریت شهرداری اصفهان و دسته دیگر مشارکتی است که سعی شده از سرمایه گذار داخلی و خارجی برای پیشبرد هر چه بهتر طرح های منطقهاستفاده شود.

وی اظهار داشت بعد از تصویب برجام برای اولین بار همایش سرمایه گذاری با حضور دولتمردان داخلی و خارجی در شهر اصفهان به عنوان اولین کلان شهر برگزار شد که در این همایش 64 طرح برای مناطق و محلات محروم شهر اصفهان تعریف کرده ایم و امیدواریم سرمایه گذار داخلی و خارجی را بتوانیم برای اجرای بهتر این طرح ها جذب کنیم.

جمالی نژاد یکی از بزرگترین مشکلات منطقه 15 اصفهان را بحث آسفالت معابر و پیاده روها دانست و خاطر نشان کرد نهضت آسفالت از چند هفته گذشته در مناطق مختلف شهر اصفهان آغاز شده است که به دلیل سردی هوا این موضوع کم رنگ شده و با آغاز سال جدید این طرح از سر گرفته خواهد شد.

گفتنی است:3 طرح منطقه15 اصفهان شامل فرهنگسرای محله گورت با زیربنا 1420 متر در 3 طبقه شامل زمین ورزشی کافی شاپ سالن مطالعه و کتابخانه با هزینه 20میلیارد ریال .بوستان شهرک مروارید با مساحتی بالغ بر 2400 متر مربع شامل وسایل حرکتی در مانی میز تنیس و آبنما با هزینه اجرایی 2میلیارد و 500 میلیون ریال و فرهنگسرای محله قصر با زیربنا 750متر مربع شامل سالن مطالعه و ساختمان اداری با هزینه 10 میلیارد ریال بوده است . 




انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.