جمیری در تذکر شفاهی:

آقای رئیس جمهور! معلمان وسیله جناح‌بندی‌های سیاسی نیستند

نماینده بوشهر گفت: معلمی که به واسطه کمبودهای فراوان احساس عزت و کرامت نکند، نمی‌تواند انسانی شایسته را پرورش دهد.

آقای رئیس جمهور! معلمان وسیله جناح‌بندی‌های سیاسی نیستند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس با خطاب قرار دادن رئیس جمهور اظهار داشت: نباید از مسئله معلمان در جامعه غافل شد، فعالیت معلمان زمینه تولید ثروت است. آنها هستند که نیروهای انسانی را آموزش می‌دهند.

وی افزود: معلمی که به واسطه کمبودهای فراوان احساس عزت و کرامت نکند و به کار خود عشق نورزد، نمی‌تواند انسانی شایسته را پرورش دهد. آقای رئیس جمهور معلمان وسیله جبهه‌بندی‌های سیاسی نیستند، بلکه آنها سازندگان جامعه پیشرفته و متعالی هستند.

نماینده مردم بوشهر با انتقاد از وضعیت فعلی معلمان در جامعه اظهار داشت: با مدیریت شایسته باید فرهنگ و فرهنگیان را از این وضعیت نجات داد. متاسفم که باید بگویم هنوز جایگاه رفیع آموزش و پرورش برای مسئولین ما به درستی معلوم نیست.

جمیری با انتقاد از وضعیت کالاهای ته ‌لنجی در بندرهای سواحلی استان بوشهر اظهار کرد: این مسئله ساکنان مناطق ساحلی را دچار مشکل جدی کرده‌ است. آیا وظیفه دولت صرفا ایجاد محدودیت است؟ پس چه کسی باید در زندگی مردم گشایش ایجاد کند؟ برای مردم زمینه اشتغال ایجاد کند، سپس آنچه را که مفید نمی‌دانید، محدود کنید، زیرا تنها راه معیشت مردم این منطقه از طریق دریا است. به داد مردم مناطق ساحلی بوشهر برسید.

انتهای پیام/






برچسب ها: معلمان ، مسئله ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.