وقوع 52 مورد حریق و حادثه در مشهد براثرباد و باران

طبق اعلام ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، طی 24ساعت گذشته 52 مورد حریق و حادثه براثر باد و باران در مشهد اتفاق افتاد.

وقوع 52 مورد حریق و حادثه در مشهد براثرباد و باران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اعلام این خبر گفت: نجاتگران و آتش نشانان این شهررا برای 52 مورد عملیات اطفاء و نجات به محل حوادث اعزام شدند که از 14مورد آتش سوزی، 38 مورد حادثه و 11 مورد آن مرتبط با وزش باد و باران بوده است.

‌ آتشپاد دوم حسن جعفری افزود: در میان آتش سوزی‌ها بیشترین علل وقوع حریق اتصالی سیم برق در اماکن مسکونی و تجاری و بیشترین اولویت علت حادثه نیز محبوس شدن افراد در منزل و آسانسور گزارش شده است.

وی اظهار داشت: از میان 11 حادثه مرتبط با تغییر ناگهانی آب و هوا در مشهد ، 4 مورد مربوط به سقوط درخت بر روی دیوار منازل مسکونی در خیابان های جهان آرا ، 10 متری بلال ، تربیت شمالی و امامت ، سه مورد مربوط به آب افتادگی در منازل مسکونی واقع در خیابان های شهید قانع ، میدان معراج و شهید مصطفی خمینی گزارش شده است و 4 مورد دیگر آن مربوط به بازدید از منازل خسارت دیده در اثر آب افتادگی است .

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار