کرمان؛

چهار كشته و هفت مجروح در سه حادثه رانندگی

وقوع سه حادثه رانندگی در استان جان چهار نفر را گرفت و هفت نفر را روانه بيمارستان كرد.

چهار كشته و هفت مجروح در سه حادثه رانندگي کرمان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد رضا ايران نژاد گفت: روز گذشته در كيلومتر 5 محور پاريز به سيرجان يك دستگاه خودروي پژو 206 با 6 نفر سرنشين بنا به عللي واژگون شده كه پنج نفر از سرنشينان خودروي پژو 206 مجروح شدند و يك نفر از نيز به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود:كارشناسان پليس راه علت اين حادثه را ناتوانی راننده در كنترل وسيله نقليه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سطح پيچ جاده اعلام کردند.

وی با اشاره به سانحه دوم هم اظهارکرد: روز گذشته در سانحه رانندگی ديگری در كيلومتر 25 محور سيرجان – بندرعباس يك دستگاه كاميون كاويان كه نقص فني داشت توسط يك دستگاه كاميون ايويكو در حال بكسل بود كه يك دستگاه تريلر سايپا ديزيل به آن ها برخورد كرد.

فرمانده انتظامي سيرجان خاطر نشان کرد : بر اثر اين برخورد راننده كاميون كاويان و راننده كاميون ايويكو به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست دادند.

ايران نژاد تصریح کرد : كارشناسان پليس علت سانحه را بي احتياطي راننده كاميون ايويكو به علت عدم توجه به جلو و بي احتياطي راننده كاميون كاويان به علت عدم رعايت نكات ايمني در نصب علائم هشدار دهنده اعلام کرد. 

همچنین جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از مرگ يک نفر و مجروحيت دو نفر بر اثر برخورد يك سواری پرايد با يک خودرو ام وی ام در ماهان خبر داد.

سرهنگ علي کشاورزی گفت: با حضور مأموران در محل مشخص شد يک خودرو سواری پرايد به دلايل نامعلومی با يک خودرو سواری ام وی ام برخورد و سپس سه زن که در کنار خودرو ام وی ام ايستاده بودند را مجروح کرده است.

وي با اشاره به انتقال مجروحان به بيمارستان افزود: متأسفانه يکی از مجروحان صبح امروز به دليل شدت جراحت وارده در بيمارستان جان خود را از دست داد.

وی خاطر نشان کرد : كارشناسان پليس راهنمايی و رانندگی علت این سانحه را بی احتياطی راننده سواری پرايد اعلام کرد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: تصادف ، کشته ، تریلر ، راننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.