در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

قطع تدریجی شیوه نابودی باغات تهران/ صدور مجوز دو برج 11 طبقه در باغ دروس+تصاویر

عضو کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت:قطع تدریجی درختان شیوه نابودی درختان شهر تهران است که در باغ دروس همین اتفاق رخ داده است.

محمد حقانی عضو کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص صحبت های اخیر عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران مبنی بر عدم قطع هیچ درختی در دو باغ منطقه دروس اظهار داشت:بنده به هیچ وجه صحبت های آقای عبدالهی را تایید نمی کنم.

وی افزود:در کوچه یکم خیابان یارمحمدی دو پلاک باغ وجود دارد ،پلاک اول به مساحت 5100مترمربع دارای شناسنامه است که در سال 84تصویب شده و این ملک باغ دارای 144 اصله درخت است که در این پلاک درطول 10 سال گذشته 47 اصله درخت قطع شده و در حال حاضر دارای 97 اصله درخت است همچنین باید توجه داشت همیشه شیوه از بین بردن باغات تهران به صورت مستمر و آهسته است .

قطع تدریجی شیوه نابودی باغات تهران/ صدور مجوز دو برج 11 طبقه در باغ دروس

عضو کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد:باغ شناخته شدن این ملک باعث نابودی آن شده است .در حال حاضر به مالک این باغ مجوز احداث دو برج 11 طبقه داده شده و در منطقه ای که ساختمان های آن معمولا یک یا دو طبقه بوده مجوز برج باغ ها باعث شده برای این ملک مجوز 2 ساختمان 11 طبقه صادر شود.

 حقانی گفت:پلاک دو به مساحت 1200متر مربع فاقد شناسنامه است که در این ملک پر ازدرخت بوده و اکثر درختان آن در شب عید قطع شده است و تعدادی نیز براثر گود برداری ریزش کرده است.

قطع تدریجی شیوه نابودی باغات تهران/ صدور مجوز دو برج 11 طبقه در باغ دروس

وی افزود:آقای عبدالهی معتقد هستند که در پلاک اول در تعطیلات نوروز درختی قطع نشده است که بنده هم تایید می کنم اما در این باغ در طول 10سال گذشته 47 اصله درختان غیر مثمر قطع شده است.

قطع تدریجی شیوه نابودی باغات تهران/ صدور مجوز دو برج 11 طبقه در باغ دروس

عضو کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت:در باغ دوم تعدادی درخت در تعطیلات نوروز قطع شده و به دلیل این‌که این باغ شناسنامه ندارد نتوانستیم تعداد درختان قطع شده را مشخص کنیم در صورتی که  مالک باغ دوم فقط اجازه جابجایی 4 اصله درخت را داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار