همدان؛

ثبت نام مسابقات ملی مهارت‌آموزی در همدان آغاز شد

مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان از آغاز ثبت‌نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت‌آموزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ثبت نام مسابقات ملی مهارت‌آموزی در همدان آغاز شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا مهرابی با اشاره به آغاز ثبت نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت‌آموزی در استان، از علاقمندان خواست نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


وی با بیان اینکه مرداد ماه نیز پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین‎المللی مهارت‌آموزی و اشتغال برگزار می‎شود، افزود: متقاضیان تا 31 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند چکیده مقالات خود را به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ارسال کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان از ارائه آموزش مهارتی به بیش از یک‌هزار و 395 نفر در شهرستان بهار خبر داد و افزود: این آموزش‌ها معادل 254 هزار و 740 نفرساعت در قالب 90 دوره آموزشی و 25 کارگاه اعم از مرکز ثابت، آموزشگاه آزاد، پادگان، سیار شهری و روستایی، جوار دانشگاهی، صنایع و ندامتگاه اجرا شده است.

مهرابی از برگزاری 40 هزار و 988 نفرساعت آموزش روستایی در شهرستان خبر داد افزود: در طول یک سال گذشته 16 دوره آموزشی در قالب 6 کارگاه با حضور 245 نفر ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه 11 آموزشگاه در سطح شهرستان بهار فعال است، اظهار کرد: 383 نفر معادل 82 هزار و 505 نفرساعت توسط بخش خصوصی آموزش ارائه کرده‎ایم.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان در خصوص آموزش‌های ارائه شده در تویسرکان نیز گفت: در این شهرستان 173 هزار و 916 نفرساعت در بخش‎های مختلف آموزش ارائه شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد 147 هزار نفرساعت در مرکز ثابت و مابقی در تیم‎های سیار روستایی، سیار شهری، در قالب تفاهمنامه و آموزش در صنایع، مهارت‎های مختلف را فرا گرفته‎اند.

مهرابی افزود: از یک‎هزار و 371 نفر شرکت‎کننده در آزمون‎های هماهنگ مرکز نیز یک‎هزار و 6 نفر قبول شده‎ و موفق به اخذ گواهینامه مهارت شدند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.